Monday, September 6, 2010

student cfs UIA di library pada hari raya pertama nanti

lama sangat tak update blog sampai rasa kaku
dah nak raya bererti dah nak
exam

sekarang ni aku di baiti jannati ^_^

balik jumaat lalu.
aku tahu baju raya tahun ni buat sepasang je.
tapi aku tak kisah sebab tak ada mood nak raya.
ada pun dah lebih dari cukup.

then masa parent ambil aku, time tu tengahari jumaat.
hantar abah g solat jumaat kat masjid BBN
sementara tunggu tu,
kami yang wanita-wanita ni pergi Nilai squared membeli belah.
aku pilih sekeping jubah. tu je.

then ke shah alam ambil adik aku,
dan ke melaka pulak nak bershopping.
aku pilih sekeping baju kurung lagi.
ok, cukup column 3 keping baju raya exam
ada 3 keping paper exam, maka 3 keping baju ( so far ) :D



esok tu pulak ke kluang mall, aku shopping alat tulis untuk exam XD
konon la raya 1st nak ke library, tapi sekarang masa free,
dari haritu since balik rumah ni tak sentuh lagi buku =.="
library mana bukak 1 syawal? O.0

selamat hari raya
selamat maju jaya XD

Related Post



16 comments:

  1. 3 baju raya utk 3 paper exam;)
    hhahhaa
    best best.
    btw gudluck efa;)

    ReplyDelete
  2. mmg g exam pakai baju raya lah.
    thankks syeda.. :D

    ReplyDelete
  3. selamat menyambut hari raya.
    gudluck 4 exam

    ReplyDelete
  4. aku ada 5 paper, maknanya 5pasang baju ke? hahaha. sampai skang sepasang pun aku tak beli lagi :)

    ReplyDelete
  5. bestnyer..
    I wish i had exam in Raya
    kalau dpt class tme raya pun dh ckup bersyukur

    ReplyDelete
  6. faiz >
    well im matrik student..plus, i've sacrificed my holiday time during short sem. so that, my subject per sem just a little

    ReplyDelete
  7. amalina >
    selamat hari raya to u too n thanks :)

    ReplyDelete
  8. gda>
    sekarang tak beli lagi ek?
    one day before raya tgk ada 10 dahhh..kau kan kaki soping XD

    ReplyDelete
  9. qiqi > ni oke lagi kot sebab takde laa awal sangat..masa sem 1 dlu exam masa hari raya ke 5 if im not mistaken..raya ke 4 dah nak kne balik hostel..raya tak raya?

    ReplyDelete
  10. izrin >
    kau mmg dah lame mengagumi aku kannn~

    ReplyDelete
  11. fakhrur >
    same goes to me..
    alhamdulillah~

    ReplyDelete
  12. uiii.. syahdu ah kalau raya ada exam.. haha

    salam aidilfitri.. aku pun cam takde mood raya gak ni.. tapi buat je la macam ada. hoho

    ReplyDelete

thanks =)