Thursday, December 28, 2017

Again

Hai..
Ada yang cari Areefah?
Takde? k.

Areefah pun tak cari anda. Heh.

---

Tak, tak hilang pun.
Ada je ni.

Mintak maaf sangat menyusahkan banyak pihak (again).
I have my own reason.
Yang mana, its hard untuk sesapa pun faham.

Dan kurang beberapa jam lagi,
Aku perlu buat decision antara hidup dan mati.
Mesti engkorang takkan percaya aku buat decision ni.
Dan aku pun macam tak percaya.
Tak lawakk buat keputusan tu waktu ni.

Cuma,
Aku malas dah nak fikir.
Memang takkan ada solusi pun.
A ke, B ke, C ke semua serba tak kena.
Aku just harap tu yang terbaik untuk semua :)
Aku dah malas nak fikir pasal diri aku.
Takde nilai dah.

Tapi sumpah aku tak ready dari segala sudut.
Yela tetibe semalam decide.
In which, semalam decide benda lain.
Harini decide lain.
Celah mana nak sedia nya?

ok bye.

Related Post



0 advice(s):

Post a Comment

thanks =)