Sunday, January 17, 2010

tahanan wad

sadis nye aku mengenangkan perkara yang bakal terjadi ni..
setelah sekian lama menderita sakit berhadapan dengannya, aku akhirnya terpaksa mengucapkan selamat tinggal utk beberapa seketika kpd lappy kesayangan aku ni X_x
saket yang ditanggung beliau sejak beberapa bulan lalu perlu ddiubati dengan segera.
karena varanty sudae hampir ke penghujung nya, bererti nyawanya jua hujung tanduk.
varantee due dkt2 bufday aku (^_^)v

nak tak nak, aku terpaksa..



ketika maen game yang memerlukan komitmen sepenuhnya skrin tp nie jela view aku.




terpaksa menggunakan separuh skrin setiap kali menggunakannya




tapi bila printscreen, ianya okay sahaja karena fizikal sahaja rosak tapi rohani masih suci


aku sudah sedia utk diformatkan segala kenangan bersama dengannya.
hanya tinggal beberapa yang patut disumbatkan kedalam external HD.
lagi pula aku akan pulang ke hostel kesayangan & tak lama lagi nak final exam.
jadi harap tak terasa sangat bila tiadanya disisi.
oleh itu, kesimpulannya :
JAGA LA LAPTOP ANDA LEKLOK atau anda akan sengsara =.="

Related Post



8 comments:

  1. ala,siannye...pggl benz skali lg!
    haha..dia pndi baiki komputer nih..


    ha ha ha ha

    ReplyDelete
  2. ouh ya..kakasihku si engineer..
    beliau mahir..tapi takpe mls menyusahkan mereka~

    ReplyDelete
  3. cane ley rosak?jatuh?
    ganaz3..xp
    sama cam laptop kakak ak..
    bagus gak xda laptop.
    xyah jga.hehe...

    ReplyDelete
  4. camaner nak jager laptop leklok erk.. siannyerrrr

    ReplyDelete
  5. pergh...
    screen effect...
    huhuhu..
    jgn mare..

    ReplyDelete
  6. amani bukan jatuh tapi ade sejarah tersendiri..well ak sangat sopan santun~

    en_me nak jge laptop jangan asik gne X_x 247

    amirfazwan, well ak kan creative..seni tuuuu~

    ReplyDelete
  7. pengunaan laptop kena cermat..
    jgn layan macam laptop xbernyawa

    ReplyDelete
  8. sepenuh kasih sayang telah saya curahkan kepadanya

    ReplyDelete

thanks =)