Wednesday, October 6, 2010

anda bijak jauhi zina tour

life blogging at
hotel de view, mersing utk program ABJZ ni =D

kami bertolak semalam dari UIA gombak.
masa tu nampak laa muka2 yang sedang kegembiraan berjubah grad~
sempat ke chocolate fair semperna convocation 26th UIAM nih..
dan ke convest untuk bershopping jugak~

jelousnya tgk senior2 UIA dah grad.congrate!! 

kami bertolak pukul 12am..
pagi-pagi buta tu dari gombak menuju ke mersing, johor.
tapi sebab agak sesat sikit, perjalanan jadi 9 jam semata-mata nak ke johor je =.="
pukul 9 pagi tu baru sampai.
aku tak tahu lalu mana sebab aku tidur sepanjang perjalanan =.="
dan pagi tu sampai di politeknik mersing.
aku suka poli tu sebab ada persamaan dengan UIA nilai ( rumah kedai ) XD




harini kami menjalani kursus sebagai fasi.
wuhuuuuu~
seriusly sungguh best bekerjasama dengan kakitangan raudhatus sakinah master.
memang sweet momory habis walaupun sungguh tough~
cabaran itu yang paling aku suka..
dan berbincang mengenai masalah-masalah remaja abad ni tuu lagi menarik~

dan esok pulak lah tanggungjawab kami bermula sebagai fasilitator..
tak sabar menanti esok.
walaupun peserta sebaya dengan aku, tapi memang aku kena buat muka orang 22 tahun sebab aku memang matured  =.="


muka-muka rakan seperjuangan :D

Related Post



7 comments:

  1. of course lahhh~
    bukan cam nina, pendek antara kawan2 sekolah rendah..agaga

    ReplyDelete
  2. persatuan fakulti aku pun wat mahasiswa bijak jauhi zina..
    baru je. ari ahad lepas :)
    bes2

    ReplyDelete
  3. aye join jugak ke?
    mmg best kannnn~
    hope mereka enjoy esok..n aku jua pasti akan have fun :D

    ReplyDelete
  4. weeeee mengata orang paku serpih. kata orggggg awak tuuuu??? hahahahhaha

    ReplyDelete
  5. RS nih yg organize Maher Zain dtg Msia kann. hehe

    ReplyDelete

thanks =)