Monday, April 19, 2010

gath warga 1991







KLCC - new place ^_^

syafeeq
ariff
faiz
faiz
syazwan
sakur
zufayri

areefah
sarah
khalida
azilla
anis
haziqah
spesial dedication kat sapa yang tak sudi join :
kalau tak mahu, ckp je tak nak.
saya tak kisah ^_^
dan kalau tak dapat join, inform la tak dapat join.
jangan la terus abaikan undangan tanpa even reply sms.
lepas tu lain kali ada aktiviti lagi, dan tak dijemput,
merajuk dan berkecil hati plak =.=


im happy, enjoy
anyway thanks & sorry for everything

Monkey Icons



last but not least,
Onion IconsLOPEK ^_^
yang ke-19



Related Post



16 comments:

  1. aaaa......trasa aku statemen last ko.....sory if aku x reply msj tu......aku igt klu x reply tu maknenye x pgi ......hahahah....anyway sory lgi skali......waaa trasa dowh.......=)

    ReplyDelete
  2. sori ar aku x leh gi sbb ad kerja... aku mmg nak gi... tp ad tanggungjawab yg perlu disettle...

    ReplyDelete
  3. weyh nur,aku reply sms ko kan?hehe..one day aku akan tetap jumpe kau!sama ada lambat atau cepat jer.

    ReplyDelete
  4. lg_gl ko kan dah reply knp perlu terasa?huhuhu..
    jgn la terasa aku tak kisah tapi hanya menyampaikan..
    takot lain kali kau ak diajak dan terasa hati plak..itu sahaja

    acap n rain takpe saya paham ^_^

    ReplyDelete
  5. aku dah inform kan yg aku x dpt join?? maaf~

    ReplyDelete
  6. ooo...aku da reply ye?....yg tu reply x cnpem kut......ape2 je la......xpe2 len kali aku cube kosongkn tyme aku........

    ReplyDelete
  7. aku inform.
    tp, kat forum.
    sorri. :((

    ReplyDelete
  8. nur ^^
    seronok dapat join walawpown xsedar diri nak final exam
    terima kasih taw ;p
    pasni nak join lg :)

    ReplyDelete
  9. yelaa zul kau dah reply..tak kisah la..at least kau reply jugak dari terus tak bgtau apa2..

    lisa kami faham masa tak bersesuaian..

    n ika thanks sudi join ^_^

    ReplyDelete
  10. another gath..
    bila korang gi ea..
    duhh..nampak sgt ak da lama xmasuk forum.. =)

    ReplyDelete
  11. spesial dedication kat sapa yang tak sudi join :
    kalau tak mahu, ckp je tak nak.
    saya tak kisah ^_^
    dan kalau tak dapat join, inform la tak dapat join.
    jangan la terus abaikan undangan tanpa even reply sms.
    lepas tu lain kali ada aktiviti lagi, dan tak dijemput,
    merajuk dan berkecil hati plak =.=

    ReplyDelete
  12. lopek ko mmg tak apprecite..
    cakap la thanks ke apa ke =.=

    amani ktorang pergi sabtu lepas ( 17 hb april )

    amirfazwan jangan terlalu memuji ayat aku tu X-x

    ReplyDelete
  13. hahaha lpe plop
    mekasih2 nnti blnje ak lak

    ReplyDelete
  14. reti pun nak terasa yang diri sendiri tu lopek..

    oke if kau dah tak lopek aku akan belanja kau ^_^

    ReplyDelete

thanks =)