Monday, April 12, 2010

bahagia ^_^

akhirnya dapat jugak lepas gian.
walaupun tak dapat merasa dadah.
mereka menikmati dadah tanpa aku X_x

sudah aku tanamkan azam yang cekal dan tekad yang mantap
tak mahu balik hujung mggu nie..
maka aku berdiri mantap di syurga berNILAI ini dengan gembiranya X_x

kebetulan jugak ada exam pada sabtu tu
kebetulan lak wifi kt bilik dak takde ~!@#$%^&*()_+}{":?><
kebetulan lak terjadi nya benda paling happy ^_^

alhamdulillah..im really happy..
seriusly bahagia bersama akhowah2 karisma..
yeah mmg betul, rasa ukhwah yang sangat-tak-tertaip ble bersama2 kalian..
moga terus istiqamah~

<3

Related Post



6 comments:

  1. xpe dadah cuma kebahagiaan sementara..
    huahuahau nnti kau blek umah amik la dadah puah2 =.=

    ReplyDelete
  2. dadah ape kau ckp ni efa? weh aku rindu nilai. tolong hug and kiss nilai tuk aku :(

    ReplyDelete
  3. hoho efa..
    sabar2 xlama lg ko dpt laa dadah ko blk yoo

    ReplyDelete
  4. fakhrur, aku mane balik dah sampai abes sem.lama lg tuu nak amik dadah..
    kau wifi dah laju leh la amik dadah banyak2 X_x

    nad, dadah tu la makanan aku..tanpanya susah utk aku gumbira..
    nanad kan nak balik nilai sem depan.sabar kay

    iza, aku akan cuba bersabar demi dadah tersebut tapi masih gian X_x

    ReplyDelete
  5. smpai sem dpn?
    =.= ak rase short sem kau tuh skjap jer lopek,
    ak wifi xlaju pun ada p1 bole gak amik
    huahuahuahua ^__________^

    ReplyDelete
  6. mmg sekejap jee..
    kau lopek diam laa =.=
    setakat p1 ade aku heran X_x

    ReplyDelete

thanks =)