Monday, October 18, 2010

debaran 20102010 yang sungguh tragis

makan tak basah
mandi tak
lena
tidur tak kenyang

okay, i love that situation.
well, aku mmg fail bab emotion bila bakal bertemu dengan result >.< i admit it
dan semalam keluar pengumuman pasal result.
seriusly tidur tak lena.dan siang tadi pun aku tidur bangun tidur bangun tidur bangun =.="
tapi aku mampu je nak control it.tak ada la cuak mana X__x
tapi tu la, nak tidur tak boleh, nak makan lagi la tak boleh.
dan aku membusykan diri dengan berfacebook-ing ^_^



sebagai admin yang cun,
aku creat event ni di fb.
mungkin dah ramai tahu, tapi ada jugak tak tahu.
dan aku buat steps sekali macamana nak check untuk junior-junior =.="
untuk elakkan sorang-sorang bertanya, aku bagitahu terus.
tapi aku tak kisah pun kalau ada yang nak tanya. 





malang tidak berbau bila aku dapat surat cinta ni dari fb.
actually, before tu aku dah dapat warning yang berbunyi  :

Facebook's systems determined that you were going too fast when Body of an error/warning message. Title is: Warning! You are engaging in behavior that may be considered annoying or abusive by other users. You must significantly slow down. Further misuse of site features may result in a temporary block or your account being permanently disabled. For further information, please visit our {=FAQ page}  

dulu aku selalu jugak balas banyak-banyak komen dan dapat warn ni daripada facebook.
tapi masih boleh komen setelah beberapa minit.
dan tadi dah beberapa minit boleh komen-komen balik, aku teruskan membalas komen.
dan langkah seterusnya, dia suruh masukkan verification word sebelum post.
ya, aku paham security nak elakkan spam >.<
jadi aku buat macam biasa jela balas-balas komen dan letak pass yang diberi.
pastu lama-lama dia terus block.ngeee~ 


lepas block, aku tak boleh langsung dah balas komen sampai la sekarang ^_^
aku upload printskrin tu kat fb dan ramai lak gelakkan.. HAHA padan muka aku..
depa duk komen tapi aku tak dapat nak balas balik, so aku terus privatekan segalanya facebook aku.keh4..
dan yang penting jugak aku diblock bukan sebab ada orang flag sebab komen mana ada flag >.<"


cuak + fb kena block memang membuatkan aku emo..HOHOO
tapi okay lagi la kan..aku cool lagi ^_^
tiba-tiba internet terputus.aku cam pelik laa apesal.
mungkin sebab hujan, so aku restart wifi.tapi sama je...
reboot laptop, sama je.. tetap takleh detect wireless..


aku amik laptop mama, dan bukak..boleh pulak :O
huarghh seriusly time ni aku macam haru habis =.="
aku try macam-macam tak leh detect jugak..huarghhxxx... ^_^
down sangat la time tu..sejuta kali aku try...takleh~
takkan nak kena install installer wireless semula kot x_X
aku sungguh tak ada mood, dan malas nak tanya orang.huhuuu..
tak pe lah, pasrah jelaa.. ^_^

Related Post



8 comments:

thanks =)