Sunday, May 17, 2009

aneh2

tag from izrin 


1) Bidang kepakaran anda adalah:
tido n tdo n tdo n tdooo~
2) Nyatakan 5 jenis fobia yang anda hadapi:
  • f
  • o
  • b
  •   i
  •   a

3)Nenek kebayan,UFO dan robot..Apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran anda??

nk lints kne toleh kanan kiri dan kanan smula

4) Apakah warna anak mata anda??

sbenanya biru tapi aku pki cntex lense kaler hitam

5) Insiden yang tidak dapat dilupakan:

suma aku dh lpekn ==

6) Andaikan bahawa teknologi sudah maju,anda ingin tinggal di dasar laut atau di angkasa lepas..dan nyatakan sebabnya..

dua2 sbb aku tamak

7) Sumbangan anda terhadap negara..

apa yg ade kt negara sume sumbangan aku

8) Resipi pelik yang anda cipta

sume resipi yg aku cipta adelah pelik

9) Benda paling ganjil yang pernah dialami..

apa yg aku alami sume ganjil

10) Tamadun yang masih wujud pada masa ini adalah..

tamadun islam text bo0k

11) Orang yang nak di tag seterusnyer...

geng2 republic 1991 lg2 yg malas update blog tuh! berhabuk dah wey!

Related Post



8 comments:

  1. kepakaran nk sme ngan aku..
    ish2...
    haha~

    ReplyDelete
  2. bukan aku kan kena tagged..
    aku rajin mengupdate

    ReplyDelete
  3. aku kata suma la rain..
    untuk suma LAGI@ yg tk rajen update..so ko pun kne..
    jnagn jd pmalas..huhu

    ReplyDelete
  4. emmm...ak extra rajin update blog kn efa..hhuhu..ak maleh rr wt mende alah 2..ak kire terlepas kot..hahahaha

    ReplyDelete
  5. pmalas nyer arip!!
    sbb ko pmalas ko kne gak buat!
    hhaahha

    ReplyDelete

thanks =)