Friday, November 6, 2009

wali band

aku balik hari khamis.
maka tertuang la kelas pada hari jumaat tersebut..
long story. aku bukan sengaja nk menumpahkan kelas pada jumaat tersebut.
moga betul2 takda kelas..
someting sadis berlaku kt hostel.
tp bangga aku tak menangis!ngee..
mgkn sudae lali~

after abes kelas arab takdi aku balik bilik
azah tumpangkan ke stesyen taman paramount then aku membawa diri kesorangan balik umah.
tiket paling awal 7.30 tade la lewat sgt.
while waiting, kedai dvd tu pasang lagu wali band..
ai,kembang telinga aku di mana2 asik dengar lagu wali band =="
kt bilik eida toksah kata laa..247~

dlm bus, mujo ramai la gak org..
tade la nitemare sgt..
stelah hampir 3 jam pjlnn, tiba la aku..
abah amik kt dpn..
kt dlm kete pun pasang cd wali band..
aaaa~ parok!

plg parah, bila balik tanpa premit yang sah ( bkn tak sah,cuma tak bape nak sah )
aku tertinggal chargar phone aku.both lak tu!
charger laptop pun tertinggal sedangkan aku tak bwk balik uia laptop pun tapi terbawak balik uia charger laptop.aisey~
cable phone pun tertinggal..gahhh~
kesimpulannya, balik la dengan cara yang halal =="

Related Post



2 comments:

  1. ade jodoh ngan lagu tu..haha

    then phone ko xleh dicharge la?

    ReplyDelete
  2. ade jodoh dengan lagu cari jodoh
    ( cam desprate sgt =.=" )

    yankk~

    of kos la xley dicharge la kalu mampus.tp now still alive nyawa2 ikan jela

    ReplyDelete

thanks =)