Monday, February 15, 2010

V'day, hari membuat anak~



fakta 14 february 2010

- umo aku 19tahun sehari ^_^
- tahun baru cina
- cuti - tapi byk kilang yang beroperasi including kilang buat anak tak halal X_x
- pengusaha hotel kayaaa $.$


apa yang nak diceritakan kat sini, hari2 pun adalah hari tu kan..cumanya 14feb nie orang lg ske kot..adoi~
apa pun syukur la member2 yang aku kenal takde sorang pun yang aku dengar nak g celebrate.walau pun sekadar nak kuar date ke, xde lg la yang aku dengar..cumanya dsini..
aku kecewa la dengan segelntir kawan2 yang menimbulkan persoalan kt benak kepala aku nie.hohoo


tgk dalam berita semalam lagi la sadis..ramai2 yang kne tangkap tu wanita2 nye pakai tudung la..muke cam baek la..tapi hampeh kot X_x
n menyayat hati ble ade yang buat2 pengsan lahh..pelawak terbaek la mereka tu!huu~
point nya kat sini, aku agak elergic la dengan couple2 nie..yela, yang cakap tak leh nak celebrate v day sebab haram la apa sume tu tapi korang still couple.seolah2 nak kate yang couple itu tak salah.tak cukup tu, ada yang maen pegang2 lagi tu X_x aiyooo~



utk sahabat2 ku yang perempuan, amik la nie..
aku sayang korang.. sila la jugak tegur aku yang sangat banyak kurang2 nya nie..
aku merayu..


Related Post



7 comments:

  1. yeah eyfah!!!
    gua sokong lu 100% maaa...
    drpd couple...
    baik tunggu org dtg meminang ke..
    xpun suh la org yg suka dkt kita tu dtg meminang...
    xpyh couple2 or klua date...
    u can't get any benefits pun xcept DOSA...
    ngeee~

    ReplyDelete
  2. smart post ni

    blog post adek aku.. isu berkaitan juge

    http://akramshamsuri.blogspot.com/2010/02/tatkala-iblis-menyamar-manusia-atau.html

    ReplyDelete
  3. hehe..
    saya akan menanti 7 tahun lagi..
    sekarang sy single but unavailable..:)

    ReplyDelete

thanks =)