Saturday, May 22, 2010

result sem 3 :|

alhamdulillah ^_^
walopun tak mencapai target tapi aku bersyukur n still happy ^_^ mahukan 4flat tapi A-flat yang dapat =.="


aku sudah kecewakan diri aku sendiri sebab sem depan mmg susah la nak mimpi utk dapat 4rata tu >.<" sekarang ni bersemangat la rasa nak masuk sem baru n nak balas dendam.tapi bila dah masuk sem baru, hampeh semata-mata X_x harap tidak begitu laa..

tapi memang sekarang ni aku rasa tak sabar sangat nak masuk sem baru ^_^ SEMANGAT!!
rasa semangat ble bukan tengah on9,tapi ble tengah on9 rasa cam errkk errkk errkk =.= ( aku tak on9 ble tgh tdo,makan, mandi, n solat je pun =.=" )

mengimbau kembali kenangan short sem
  • dapat survive tanpa kekasihku Mr. Laptop yang masuk ke wad T_T
  • sebulan pertama balik tiap-tiap minggu n sebulan kedua stay tak balik-balik
  • aku dah berani cakap dengan laki di nilai,classmate laki ramai +.+ ( sem 2 aku igt tiga kali je aku ckp dgn laki tu pun gara-gara tersesat X_x)
  • aku happy di short sem terasa tak mahu sem berakhir
  • last day duk kat nilai baru aku tahu ada tempat yang sangat manarik kat sana ( nilai tak de la lopek sangat )
dormmate D-1-08

gembira dalam duka
besides tempat2 yang slalu aku pergi, aku lepak n spend time di UIAM 2010/2010 dengan adik-adik yang akan masuk CFS IIUM ni..welcome adik2..sedih plak mereka sudah mendaftar pada semalam, hari ini, dan esok dan akan taaruf week..pasti sunyi n aku akan merindui mereka :| n yang dapat offer mara n JPA, wish u all the best there..tak dapat jumpa kalian kat uia :| memang sangat terasa kehilangan~
Onion Icons


Related Post



10 comments:

  1. congrats la atas flying colurs result tu :) huhu

    ReplyDelete
  2. kimi tu tak berapa nak fly colour..
    thanks anyway

    ReplyDelete
  3. CFC hape?
    paper pun congrts ngn gd luck mnymbung pelajaran di universiti lopek =D

    ReplyDelete
  4. cfc apa?igt gas ke =.=
    cfs = centre for foundation studies iium
    thanks anyway benji, n u too du uni monyet :D

    ReplyDelete
  5. congrates untuk result yang menggembirakan. yup, memang rasa semangat nak masuk sem baru.. tapi time online semangat tu seakan pudar. hahha :D

    ReplyDelete
  6. lol maryam..
    tahu takpe~
    kalau laa wifi kat uia laju kan menarik <3
    thanks anyway n u too.

    ReplyDelete
  7. mabruk alaik kakak ipar :)
    kenangan~
    eventhough far away frm our eyes
    but near in our liver kan?

    translation mcm tahi..buat bodo jer k..kau ttap kakak iparku..hohoho..

    ReplyDelete
  8. ye adik ipar..
    u always in my heart, lg2 ur bro >.<"
    segalanya tggl kenangan.nyway thanks ye

    ReplyDelete

thanks =)