Wednesday, August 25, 2010

gambar ni lebih menakotkan dari cerita ju-on

seriusly kalau orang lain tgk pun rasa benda ni lebih seram..setakat gambar ju-on ni tak menakotkan mana =.=





ok, dalam masa yang sama lakonan aku dalam alaMaya terhenti buat seketika untuk beberapa episod.
ini lah sebabnya =)

tgk sekali dah takot, lagi tgk banyak2 kali
( so aku jadikan desktop background )

ujian mencabar sebab lepas raya terus exam.
itu sungguh menggerunkan.
macam tahun lepas X_x
tapi tahun lepas lagi teruk sebab raya ke-3 dah kena balik untuk exam o.0
tapi kali ni pun kureng menarik
dah la cuti agak lama, ouh sungguh tidak menarik..
kat rumah memang aku tak boleh menjadi manusia.
jadi aku akan balik ke hostel secepat mungkin selepas raya..

jangan sebut perkataan RAYA depan aku =.=

minggu depan adalah minggu terakhir aku dihostel sebelum raya
so aku away sampai lah berjumpa dengan rumah dan internet yang melajukan dan tiada tandingan ^_^
tapi blog aku akan jejak cuma kurang bw..sorry =.=



all the best semua student cenfos.
dan ingat, kita bukan sekadar study untuk 4.0rata
kita study untuk keberkatan-Nya =)
mari balance, lebih-lebih lagi diramadan yang penuh keberkatan ini

Related Post



20 comments:

  1. all the best! same goes to me.. takde istilah raya.. huhu

    ReplyDelete
  2. aku 20, 24 ngan 27.... yg sakit 24hb.. math 3 ngan fizik 2... dua subjek killer bgku.... dah hari jumaat... owh tidak... mengapakah aku ditimpa musihabah yg cukup berat....

    ReplyDelete
  3. acap > mmg agak killer tapi rilek ok..jadikan study tu fun n everything gonna be ok =)

    ReplyDelete
  4. relek ar.aku 22,23,24 ade exam..kom1 chem2, math3 hohoh

    ReplyDelete
  5. silap2 aku bleh jd mcm ko efa...

    ReplyDelete
  6. rasyid >
    perghh straight, lagi terbaikk!! ngahaha

    ReplyDelete
  7. acap >
    kau boleh jadi cun ke maksud kau? =.=

    ReplyDelete
  8. rs down kowt... maybe dah lama blk umah

    ReplyDelete
  9. bukan sebab down ke apa ke..tapi aku memang tak de istilah study kalau aku duk rumah..sebab tu laa aku takkan jadi manusia kalau kat rumah =.=

    ReplyDelete
  10. all the best then ;)


    RAYAAAA..eh bunga raya la. HEHE

    ReplyDelete
  11. dah nama pon student mesti ada exam.. gudluck

    ReplyDelete
  12. Kodok > sape tak nak ada exam? =.=
    thanks btw =D

    ReplyDelete
  13. hmm...kalau tak silap..dulu masa ambil SPM...exm lepas raya...huhu..sngt la tk best...

    study la rajin2...nnti kt rumah dh tk boleh stdy..hehehe.. :)

    good luck.. ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    MENU BERBUKA - PART 1

    ReplyDelete
  14. spm lepas raya takde la awal sangat..ni dalam musim raya tu saket..mmg kita berperiksa selama sebulan, bkn beraye =.=

    ReplyDelete
  15. tak takut pon dengan ju-on..=P

    ReplyDelete
  16. Relink yea.

    http://expressthisfeelingthroughwords.blogspot.com/

    ReplyDelete

thanks =)