Saturday, September 11, 2010

raya baju baru, blog pun dapat baju baru

ingat kita je nak baju raya baru,
blog aku jua >.<
sebab baju raya aku tahun ni berwarna
biru.
maka blog ini jua aku birukan dia.
so any komen?ada yang perlu dibetulkan?

tak ada gambar aku pakai baju raya sebab aku tak pergi beraya =.="

fakta mengenai 1 syawal 1431 ( Nur Areefah )
  • sepanjang hari beraya depan laptop X_x.nak pergi raya rumah jiran semua balik kampung dan tiada orang beraya ke rumah aku X______x
  • raya ke-4 sepanjang hidup aku selama 19tahun ni tak balik kampung ( 1st-time PMR,2nd-time SPM,3rd-last year final exam masa raya ke-4, n this year :)
  • aku reply satu-satu sms orang yang wish raya.no 4wded or copy paste sms pun XD
  • semua updated status di fb aku reply dengan سلامت هاري راي عيدالفطري. معاف ظاهير دان باطين sampai orang annoy kot =.=
  • malam tu baru lah ada 2 tetamu datang rumah, dan dapat duit raye :D
  • sangat jelous dengan orang yang menyambut raya dengan meriah dan gambar-gambar di fb :|

hidangan pada hari raya =.="


apa-apa pun,
سلامت هاري راي عيدالفطري. معاف ظاهير دان باطين
=)

Related Post



12 comments:

thanks =)