Friday, October 15, 2010

result, jangan tertipu!!

kemain teruja aku~
everyday aku pasti akan bukak http://iiu.edu.my/asasi/ nak tengok result =.=

dan semalam ramai tanya betul ke result keluar hari ni ( jumaat )
kata mereka ade dapat sms. sapa duk sebar kan tak tahu lah.
tapi aku tak dapat pun...

dan petang tadi lagi la..
aku sedang tidur, then member pm kat skype cakap result keluar esok.
dia sertakan sekali link http://iiumedumy-asasi.tk/
aku dah pelik asal link lain.
aku for sure laa ingat link sebab everyday bukak.


( tekan gambar untuk besarkan )


sebab tengah mamai, aku bukak jelaa..dah la macam teruja la kot >.<
tak sabar nak tengok result =.="
dan tengok2 bila click yang aku tanda merah tu, muncul lah

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



cheh sungguh la..
web fake tu sebijik original page =.="

siapa tak takot result nak keluar X___x
tapi aku memang reda habis laa...
aku tahu sem ni memang takde laa harapan nak dapat 3.5 lagi T_T
tapi aku dah pasrah habis la macamana result pun.
kena repeat pon memang aku pasrah habis laa..
harapan palsu sungguh >.<

untuk bro/sis AkBergurauJe, memang terbaek lah! ^_^
so aku anggap itu sebagai gurauan yang lembut, bukan penipuan >.<"
thanks sebab membuatkan siang dan malam aku memikirkan result X_______x

Related Post



15 comments:

  1. betul tu, ada belajar dalam computer1. geram jugak dengan siapa yang buat main-main tu. ehehe :D

    ReplyDelete
  2. pandai salah, tak pandai pon salah...ehehe

    ReplyDelete
  3. tu namanya phishing la.
    hacker selalu guna untuk amek info korang.

    ReplyDelete
  4. tapi kan kalau click link lain, dia akan direct ke link yang original..
    then kalau nak log in kat situ selamat ke tak?

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum. salam kenal :)

    good luck erh result tuu. hee. memang gurauan lembut. hati kita bukan main lagi dup dap dup dap. berdebar. heee.

    ReplyDelete
  6. afifa > thanks for coming ^_^
    tu la pasla kannn..harapan palsu sungguh

    ReplyDelete

thanks =)