Friday, November 5, 2010

cinta ke syurga | ustaz Hasrizal (saifulislam.com) live at UIA Nilai

seperti yang aku sudah sebutkan sebelum ini, sekarang ni tengah
musim raudah festival di cfs uia nilai.
bermacam aktiviti menarik berlaku.
walaupun esok aku menyambut raya cuti, tapi aku tak balik sebab sayang nilai nak memunculkan diri dalam aktiviti yang terlangsung itu.


dan harini, 4 Novermber 2010 ada forum cinta ke syurga oleh ustaz Hasrizal.
tipu la kan kalau aku tak pergi ^_^'
duk VIP seat depan sekali lagi tu xD
sangat menarik dan rugi siapa yang tak join.
so aktiviti  lepas ni, datang la ye.
terbuka jugak untuk orang luar.

 view dari depan sekali ;p


segala input yang aku dapat inshaAllah akan aku share di blog.
tapi bukan sekarang atas sebab-sebab diri yang tak dapat dielakkan.
nantikan kemunculannya :)
moga bermanfaat, inshaAllah.

Related Post



3 comments:

  1. HAHA..ye gud nite.

    saya akan nantikn dgn kesabaran.

    ReplyDelete
  2. bagus..kalau lmbt tu maknanya aku nak uji kesabaran kau xD

    ReplyDelete

thanks =)