Sunday, November 7, 2010

sebab facebook, dapat topup free.nak?

benda free sapa tak
suka kan?nak jugak?
ehehe..
walaupun sekadar RM5 sahaja tapi ianya tetap bernilai bagi tokei topup kekeringan seperti aku nie >.<



klik gambar jika rabun ^_^'

macam ni cerita nya.
ni bukan MLM ke apa ke >.<
tapi ada orang promot kat facebook pasal ni, kalau jawab servey ni, dapat topup.
tak tahu la ada promot kat blog or mana-mana ke sebab aku jumpa kat facebook je.
so aku just jawab jelaaa, dan jeng3 dapat lah :)

rujukan kat web IPPBM ( click utk ke IPPBM ) ni.
mana la tahu kalau ada lagi kan yang seumpamanya. rajin-rajin la skodeng situ hehe
kalau ada lagi apa-apa yang masyuk jangan lupa inform aku.ngeee~
sharing is caring ^_____^'

Related Post



7 comments:

  1. mne lgik survey berbayar
    ak nk jwb dgn hati yg ringan

    ReplyDelete
  2. usyar2 sendiri la..nnt kalau dah jumpa jangan lupa kan aku

    ReplyDelete
  3. hahah babe..iQa pun join.
    dapat juga.haha
    hoyeah..sah kita mata duitan.
    errkkkk

    ReplyDelete
  4. bukan kes mata duitan.tp memegang concept rezeki jangan ditolak, maut jangan dicari xD

    ReplyDelete
  5. bukan calang2 orang je yang pernah dapat xD

    ReplyDelete
  6. best ni...kalo jwb 10 kali blh dpt rm50 x?? =D

    ReplyDelete

thanks =)