Friday, December 24, 2010

mid sem break dah start | cuti 2 tahun :)

bila sebut pasal cuti pasti masing-masing rasa macam dunia ini miliknya dan rasa nak
senyum sampai ke kaki

and now aku rasa sungguh teruja nak bercuti.
seriusly sem ini rasa sangat full sebab baru sekali sepanjang sem ni balik rumah.
sedangkan sem ini jadual paling tak pack.
sem lepas 12 contact hours dan sem ini 11 contact hours =.="

tadi baru lepas last exam paper untuk sem ini..
database practical...perghhh soalan memang membunuh X__x
memang down sungguh laa tadi tapi sekarang dah okay sebab sekejap lagi nak pergi berdating dengan putera gunung tahan :)
bercamping di pahang selama 3hari 2malam bersama staff LTD, FRC dan fasi :)

macamni la aku time jawab db practical tadi =.="


cuti ni 2 tahun tapi penuh dengan aktiviti
dah banyak sangat clashing event yang aku kena decide nak pilih mana satu..
sob3x

rehlah mawaddah ( gunung tahan )
24/12/2011-26/12/2010

jemputan kenduri kawen lecturer ( gombak )
25/12/2010

jemputan kenduri kawen ex-classmate ( kulai )
26/12/2010

himpunan 1000 jiwa 1 hati ( masjid negara )
31/12/2010 - 1/1/2011

mukhayyam khariji - karisma ( Ulu Yam )
31/12/2010-2/1/2010

family day - office mama ( JB )
1/1/2011

jemputan kenduri kawen ex classmate ( Kluang )
1/1/2011

induksi SMAC ( UIA Pj )
1/1/2011-2/1/2011


semua ini event untuk mid sem break kali ni.dan semua tu aku nak sangat-sangat pergi tapi tak mampu sebab clash dengan yang lain so yang berwarna biru tu sahaja aku dah decide untuk aku pergi.
harap apa yang aku pilih tu yang terbaik.
dan dipermudahkan segala urusan ^_^'


selamat bercuti warga cfs iium nilai dan pj.
manfaat kan cuti kita, 
2 tahun tuu, bukan sekejap >.<'
jangan berat je beg bawak banyak buku tapi tak bukak macam aku selalu buat =.="
take care all!! :)

Related Post



7 comments:

  1. wah efa..cuti 2 taun? lame btul...sebab nnt uia nak selaras eh?

    ReplyDelete
  2. lamanya cuti.oh sangat jeles!heee

    ReplyDelete
  3. My cousin recommended this blog and she was totally right keep up the fantastic work!

    ReplyDelete
  4. dua tahun??akak mimpi++ngigau kan? =.=

    ReplyDelete
  5. 2 tahun ?? dec2010-jan2011 kn hehe

    oh ber SMAC jugk ekk bgus2

    ReplyDelete

thanks =)