Thursday, December 23, 2010

nak jadi doktor kena handsome

secara kasarnya kita lihat tugas doktor tu untuk merawat pesakit. so secara lembutnya?erkk..


siang tadi aku pergi klinik uia ni.
nak ambil ubat je.. dah setahun tak pergi..
aku terus ke kaunter dan cakap nak ambil ubat je, taknak jumpa doktor boleh tak.
dan nurse tu cakap perlu jumpa doktor jugak.

lepas dah jumpa card aku apa semua, dan bunyi laa number giliran aku..tingggg~
nurse tu tanya lagi nak ke tak jumpa doktor..
dan aku nak je tanya balik, doktor laki ke perempuan, kalau laki handsome ke tak? 
kalau ye baru nak jumpa..
tapi demi menjaga kerupawan aku ni, aku tak ada laa direct tanya macam tu kann....
aku just cakap jelaaa memang taknak, maksudnya taknak laa check segala..
dan doktor tu just sign dan dapat ubat, aku blah...

aku nak jugak jadi doktor doktor HATI xD


aku sebenarnya tak sempat nak tengok doktor tu handsome ke tak =.="
tapi selalunya orang yang datang nak dapatkan rawatan kan orang sakit.
so kalau jumpa doktor yang handsome tu, tak perlu makan ubat pun dah boleh sihat kan?
hak3 =.="
siapa rasa lawa dan handsome macam aku ni, sila la jadi doktor ye..hehehehe...

apa pun, handsome tu bersifat sifat..
dan lain orang lain maksudnya mengenai handsome itu..
apa maksud kalian mengenai handsome?
bagi aku, sejuk mata memandang bukan rupa semata-mata yang sejuk tu..
kekaguman aku terhadap golongan mereka yang bukan nya senang nak sampai diberi kepercayaan untuk mengayat merawat pesakit,
plus keberanian mereka untuk menerima cabaran tuuu..memang wowww..


menyesal tak jumpa doktor.kalau jumpa tentu lah tak makin teruk cam sekarang =.='

Related Post



19 comments:

  1. so far x pernah g cek & jumpa doktor lelaki muda,, semua berumur sesuai pangkat bapak2 ibu2.. kikikikikiki

    ReplyDelete
  2. bapak2 ibu2 pun ramai pe yang handsome ^_^'

    ReplyDelete
  3. ye!setuju!bwahahahahahahaa:D
    tapi usually doc sume nmpak ensem cun apesal eh..=='

    ReplyDelete
  4. @izrin_anis

    sebab kau tgk doktor sambil bayangkan muka aku ^_^

    ReplyDelete
  5. salam..

    yg ni ak x tau pass ke x..hoho

    *br letak link ko kat blog ak..lupe doe.*

    ReplyDelete
  6. @sahel akmal

    ceh..aku puji doktor baru kau nak letak ye? xD

    hak3..semua bakal doktor pasti lepas , dony worry ;P

    ReplyDelete
  7. efaa, nak jumpa doktor hensem2 pegi hospital kerajaan. banyak je doktor baru start kerja jadi HO. haha.

    ReplyDelete
  8. mostly doc mesti ensem kan?
    knp ye?
    heheheh..

    ReplyDelete
  9. @s h a k i n a h

    sebab mind set dah set mcm tu memang laa rasa cmtu.hehe

    ReplyDelete
  10. haha....memang i x bernasib baik lah sebab x penah dapat doktor hemsome..ahha

    ReplyDelete
  11. @Ain Atika

    everytime u sakit, doktor handsome pun sakit kot..kui3

    ReplyDelete
  12. semua doctor hemsemm.
    sebab susahhh wooo nak jadi doctor.
    hehe

    ReplyDelete
  13. amboiiii.. nak yang handsome ja noe.. haha.. btw, rindu la dkt kau areefah oiii.. kirim salam dekat sarah n ayu! ;)

    ReplyDelete
  14. aku penah..siap pakai kopiah lagi..haha..tapi sayang aku masih kecik ketika itu..haha

    ReplyDelete
  15. serius? budak batch aku no problem, sume baikkk punyeee :D haha

    ReplyDelete

thanks =)