Wednesday, December 29, 2010

walaupun aku korean looks tapi aku tetap malaysian xD

sekarang ini memang semua pakat semangat dan
aura patriotik malaysia laa #malaysiaBoleh, #HarimauMalaya, #AFF #danMacam2lagi.
aku bukan la muka bola, sebab aku muka bidadari, so aku memang la jarang tengok apa jenis bola pun.
tapi alhamdulillah Malaysia menang untuk malam ni sebab aku tengok =D

bukan kat stadium sahaja meriah, kat facebook dan twitter jugak meriah okay ^___^'
kalau fb dan twitter boleh bersuara mesti pekak dah telinga aku..



malaysia GOL ^__^'





masa indon menjaringkan gol X___x





saat kemenangan malaysia <3



dan ini aku tak paham apa indon masih tak puas hati dengan Malaysia =.="


alhamdulillah...
apa pun, tahniah dan syabas buat pemain pasukan Malaysia dalam kejohanan piala suzuki AFF..
tak tahu kenapa aku sungguh terharu ;')
teruskan usaha yang murni ya Malaysia!


kalau la player tak pakai short atas lutut tentu pemandangan lebih indah  =)

Related Post



10 comments:

thanks =)