Tuesday, February 15, 2011

happy birthday to me!

yesterday i was a little baby face TEENager, but now

no more teen >.<"

from nineTEEN to twenTY.
tua, tapi masih menawan.ehemmm..


13 february 2011
20 years old <--- tuanya? o.0'
happy birthday 

thanks kepada semua yang wish ^__^'
maaf seribu kali maaf sejuta kali seratus kali maaf sapa yang wish di inbox facebook tak dapat nak reply semua akibat kesuntukkan masa. banyak sangat 
final exam la konon >.<
ingatkan disable wall post lagi senang nak reply rupanya lagi payah zzz..
dan jugak kepada yang wish by sms. phone rosak =.="
special thanks untuk yang buat special entry terharubirunyaaa ~_~
thanks efaiiii <3 -------> link

malam semalam pukul 11 malam amirah msg aku suruh datang ambil barang kat block dia.
aku dah macam tahu ada orang nak prank so aku terus terang malas nak pergi.hua3
dan tu plak phone maxis aku probs, so dia hantar kt phone celcom.
demi tidak ingin menghampakan harapan fans, aku pergi jugak..huhu...
dan nak balik bilik tu aku dah agak dak2 dorm aku dah bersedia dahh..
so aku lalu tangga bilik sebelah, dan mereka sedang tunggu kat tangga bilik aku..huhu...
sarah nampak aku, dia tercengang sebab aku datang dari belakang,
dengan tangannya disorokkan dibelakang, aku pandang dia, dia pandang aku =.="

dan seranngggg!!! zzzz
dan-dan tu jugak phone celcom aku jugak demam terus.
time tu aku kat bilik sebelah, so habis bilik tu yang jadi mangsa tepung.
terus kena sound direct...o.0"
sorry la derrrrr! bukan sengaja -,-'
demi menjaga hak kejiranan, terpaksa laa aku bersihkan setiap kasut dak bilik tu =.="
siap tlg susunkan kasut yang bersepah tu lagi,
nak suruh tlg kiwikan pon bolehhhh =.="

sebenarnya aku tak expect sangat pun mereka nak prank aku.
kesian la, musim exam kannn~
dan paling terharu rupanya ada kek sekali.
serius yang ni aku tak expext langsung.
ntah bila depa p beli kek pun aku tak tahu laa..


combination birthday aku, mira, dan ain ^_^'

thanks a lottt to my dormmate D-1-8 
mahallah ummu salamah 
CFS IIUM Nilai

hamikk alamat full tuuu >.<

serius terharu habissss,tak terungkap :|
dapat hadiah pyjamas dari sarah.
dan shawl dari ayuni,
so malam tu jugak aku pakai..ngaaa :D

dan surprise party ke dua plak >.<'
semalam punya la aku dan dormmate buat majlis kopi dan nescafe.
memang pekat kau kauwwww kauwwww sampai tak paham apa rasanya =.='
hamikkk hang, aku mmg tak dapat nak tidurr..
tapi pukul 3lebih tu terpaksa jugak memaksa diri untuk tidur sebab siang tu ada paper, takot blurr masa jawab exam @_@'

lepas habis paper jee terus balik membuta.
eh tak, online dulu =.="
kemudian terus membuta, memang tak sedar dunia dah ~_~'
phone plak silent sebab rosak so malas nak layan sangat.
tiba-tiba pukul 2 lebih hawa datang bilik kejutkan aku cakap ada meeting tergempak laa konon.
haruslah time tu aku sungguh mamai.
tapi aku nampak hawa datang je aku dah dapat hidu someting..keh3 xD

time tu jugak abid call kata kalau aku lambat, mereka nak start dlu.suara lakonan =.=
sian derang yang ada exam petang tu.hu3
dan ada sikit babak yang hawa terkantoikan bila dah nak sampai ltd tuu..hak3
sampai-sampai je muka halim macam marah sebab aku lambat.hehhhh =.=" igt aku takut? :|
  
dari jauh aku skodeng meeting room gelap.hua3
sampai-sampai mereka bukak lampu sambil nyanyi..so kena la buat-buat terkejut kan xD
dah la tengah mamai.nak nanges kottt..
tapi masih kena control ayu >.<
aku dah leh jangka dahhh sebab depa tak wish langsung pun masa birthday aku =.='






thanks FRC,
dan our advisor, mdm azlina.
sayang kalian ketat-ketat =D

thanks semua =D
mentang-mentang aku buat entry pasal mereka tu, terus mereka buat surprise kat aku :p
speechless wehh ~_~'

alhamdulillah, aku masih dapat menikmati nikmat iman dan islam selama 20 tahun ini.
terima kasih semua.mama! abah! <3
dan kawan-kawan jugak semua laa yang membuatkan aku rasa sungguh indah hidup ini,
sebab semuanya sungguh baik macam aku


yang lain nak bagi hadiah, tak perlu tergesa-gesa, 
mggu depan pun boleh lagi ngehhh~

Related Post



10 comments:

  1. Efa~ efa~ efa~ selamat hari lahir yg kedua puluh! May allah bless u. ;)

    ReplyDelete
  2. woooo~hepi belated bufday ye dear ^^
    (wish kt kek yg last skali tuh xleh thn meh.adess.hahaha!=DD)

    ReplyDelete
  3. comelll :) selamat hari lahir cik pah. :)

    ReplyDelete
  4. happy birthday...!!!

    kata2 yg tertulis atas kek no 2 tu...alahai...menginsafkan sungguh...(^_-)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    SALAM MAULIDUR RASUL

    ReplyDelete
  5. ktorg klu prank..xmain tepung2 nih..
    ada resipi rahsia..telur ++..
    haha..
    mmg bau dia xle lwn beb.

    ReplyDelete
  6. ah lupa nk mntak sawa tlg wakilkan aku utk baling tepung kt kau

    ReplyDelete

thanks =)