Friday, April 1, 2011

cikgu NurAreefah

setiap manusia tentu memiliki
cita-cita tersendiri sejak kecil.
aku jua.
aku pernah jugak mengidam untuk menjadi cikgu ; cikgu tadika.ngehh ;D
sebab masa muda-muda dulu tengok cikgu banyak dapat hadiah masa hari guru =.="
tapi tu dulu laa...


last minute aku apply education uia ni >.<"
thanks siti zubaidah sebab belikan pin number kat aku, nanti aku bayar hutang $__$
mula-mula memang aku taknak sebab aku nak sangat sangat course yang aku sedang menanti tu.
tapi kalau tak dapat yang tu macam mana kan? aku taknak course sekarang (amboi demand!)
so kalau tak dapat yang aku nak tu, ni la cikgu la choice aku.hehe =)

moga dapat yang terbaik.
mungkin sudah tertulis untuk aku menjadi the cunnest cikgu Nur Areefah.. ewahhh ^^,
dapat apa pun, aku tak kisah ^_^
asalkan aku buat yang terbaik.kan ? kan ? kan ? ;D
coz i believe, we'll get what we need, not what we want.
tak semua yang kita mahukan itu adalah yang terbaik untuk kita.
Allah knows the best, inshaAllah =)

yeke offer letter keluar pada 13april ni? dup dup dup

Related Post



11 comments:

  1. sekaran boleh register lgi tak UPU?

    ReplyDelete
  2. @Raji berkata

    ni bukan under UPU lah. ni spesial utk lepasan asasi UM dan UIA je

    ReplyDelete
  3. weyhhh.

    aku suke pilihan1 kauu.suka bagi kaunseling..best perrr.boleh masuk tv, ye daakkkk?HAHA.

    aku berangan nak jadi macam prof muhaya, jadi doc n jadi motivator sekali.

    semoga kau dapat apa yang kau perlukan.

    ReplyDelete
  4. @Norain Ishak

    tak minat masuk tv sebab aku dah fofular :Pp
    thanks anyway rain ^_^

    ReplyDelete
  5. wah!! areay mau jadek cekgu,,,,
    jom join aq... same2 jadik pendidik.. hahah

    ReplyDelete
  6. @..:akyn:..

    inshaAllah kalau ada rezeki. hehe ^_^
    aku tak sehebat cekgu nabila xD

    ReplyDelete
  7. beres2..duit tu no hal la..smoga dapat jd cekgu yoo..hehe

    ReplyDelete
  8. betolll...

    yang kita nak tu, tak semestinya yang terbaik utk kita...

    ReplyDelete
  9. course edu tak seindah yang disangka..hanya satu perkongsian yang diambil drp melihat rakan2 yg tukar ke edu.. =)

    ReplyDelete
  10. SALAM AUTHOR ...
    ADA PEMOHONAN BARU UNTUK LEPASAN ASASI UM & UIA KE ?BTW, CNE YE ?KE DH TUTUP P'MOHONAN...? =(

    ReplyDelete
  11. salam. untuk intake september dah tutup. kena alert dengan intake seterusnya plak :)

    ReplyDelete

thanks =)