Thursday, April 2, 2015

Hawariy

Dulu memang tak pernah kenal beliau,
just pernah nampak gitu2,
dan tak expect akan kenal sebegini :)

teringat detik waktu mula-mula kenal beliau dengan lebih dekat.
masa tu terus terbit rasa kagum.
masa tu beliau bagi tazkirah mengenai menghidupkan qiyam.
boleh kata aku tak pernah la ponteng program qiyam dekat sini.

tapi kali tu baru aku rasa betul-betul sampai expectation aku.
secara keseluruhan.
daripada awal program sampai habis.
terima kasih :')

memula jujurnya rasa tak sesuai nk buat tazkirah time sebelum tahajud.
lagi pula, tu pertama kali dibuat sepanjang beberapa tahun aku disini.
tapi beliau dapat ubah 360 darjah celcius tanggapan ini.
memang dapat rasa apa yang disampaikan tu memang daripada hati :)
Subhanallah, rasa beruntung dapat kenal beliau.

dan jujurnya,
tak pernah rasa rindu pada selain family sampai nangis sebegitu.
dan bukan sekali.
tapi sebab ego. 
terpaksa la >.<
sedangkan sama-sama berada disini.
aku ada, tapi tak wujud.
maafkan aku hawariy.




tadi dia hadiahkan petikan ni pada aku.
aku faham harapan dia.
tapi aku minta maaf.
dan aku harap hawariy percaya yang aku bkn tak mencuba,
im struggling :)
doakan :)


tapi aku mampu bagi ini sahaja.
tak basah.
sebab aku tak ok mantap power qowi macam beliau,
dan walaupun beliau tak faham,
tapi aku nak cakap
dia semangat aku.
dan antara sebab aku terus kuat.

terima kasih hawariy.
rindu sayang
lillah.

Related Post



0 advice(s):

Post a Comment

thanks =)