Saturday, October 29, 2016

Kuat

dan aku tahu, 
aku lah diamond tu?



tak kisah la orang nak cakap aku lembek ke ape setelah apa yang jadi dekat aku.
yang penting aku tahu,
dan aku yaqin,
Allah lebih tahu apa yang aku alami.

aku tak pernah menyesal,
dan takkan terlalu salahkan diri sendiri.
sebab aku dah buat everything utk elakkannya
ya EVERYTHING.
semampu aku,
dan segalanya yang dibawah kawalan aku.
selebih nya,
aku istikharah dan istisyarah.

Apa yang Allah beri,
mungkin tak nampak sekarang,
tapi aku yaqin,
ada hikmah besar disebaliknya.

moga aku tak terus tertanya-tanya
apa yang sebenarnya berlaku.
hanya aku mampu 
untuk mohon doa untuk aku terus kuat.
bukan mudah.
sangat tak mudah.
(^_^)



aku masih ingat,
ada yang dedicate lagu ni pada aku, 
lebih kurang dua tahun lepas.

inshaAllah,
aku akan 'bercahaya' kembali.
walaupun tak boleh jadi macam dulu.
tapi aku mampu cuba apa yang termampu ^_^

Related Post



0 advice(s):

Post a Comment

thanks =)