Sunday, April 4, 2010

MUET short sem


jadual MUET ku..xlama lagi tuu..
tapi buku MUET aku suci bersih malah murni lagi.
UIA tak kisah dapat ban berapa2 utk MUET pun kan..? Monkey Emoticons



sejak dari mula, aku dah agak.amik short sem hanya akan memakan diriku sendiri..
im sick with that Monkey Icons
almost a month dah aku short sem ni.
dan sepanjang tu juga every week aku balik.
macam la johor dan negeri sembilan tu hanya sekangkang kera

please, after this no weekend at home anymore
for me, rumah is equal to no book X_x
so dont waste your time and money utk balik every week.
wake up la areefah!.
jgn jadi lopek sangat
b4 ni aku la orang plg malas utk balik.
but since duk nilai ni, aku la orang plg gedik asik nak balik je =.=

remember la areefah!
short sem ni amik btq n computer 1 je..
makanan ko kot =.=
tapi kalau dah malas, tu namanya racun.
kalau bukan sem ni score, ble lagi.
sem depan2 berlambak core course dah.kalau dah pandai takpe jugakMonkey Icon Yoyo
so grab this chance properly.
Monkey Emoticonsappreaciate apa yang dah ada dalam tangan tu..


" Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri....."
( al -Rad 13 : 11 )


Monkey Icon
SELAMAT MAJU JAYA!


Related Post



8 comments:

  1. huuhu...ako nyer speaking 4 aribulan..
    kena dapat band 4,kalo x hancussss la harapan negara nak tgk lawyer paling sengal dalam court..haha
    wish u all the best ye.

    ReplyDelete
  2. lol zoul
    btw efa, all the best.. x yah r asyik balek je..hehe

    ReplyDelete
  3. ngaaa baek lah lawyer mira dan zoul...

    ReplyDelete
  4. baru skarang kau sedar kau lopek blek tiap2 minggu =.=
    muet penting.. Universiti mana2 pun penting jugak

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHA bukan la lopek sangat.tapi kalau mggu depan aku balik tanpa solid reason mmg sah2 terbukti aku lopek cam kau.

    MUAT kt uia tak tgk sangat..hanya syarat je kne amik..tapi penting utk keje la kot

    ReplyDelete
  6. this post is very usefull thx!

    ReplyDelete

thanks =)