Wednesday, May 12, 2010

genting! ^_^

baru tiba rumah dari bercuti2~
habis je last paper on last day sem 3 aku bermalam di KL sementara menunggu ketibaan kakak ku di KLIA pulang ke malaysia kerana cuti sem jugak.


lepas famili balik bermula la percutian bersama kawan-kawan
1st nite, meluncur monorail main patah balik dari titiwangsa ke central XD
after subuh bertolak ke KL central utk ke genting :)
tiket pukul 10.30-7.30



then naek skywy



antara game yang aku maen :


spinner
1st game maen.menarik!!
maen 2 kali 1st time n time dah nak balik~



tea cup
maenan agak ketidak 'best'an
tapi agak best sebab cam apply concept orbit ^_^
finin~



pirate train
buang masa masuk X_x



pirate ship
ini agak menarik walopun tak mencabar sangat
naek 2 kali sebab masa lalu 2nd time takda orang =.="



fun kart
aku sukaaa main ni~
even tggu paling lama..
dah la dia tak caye tinggi aku melepasi tahap minima
dia soh aku g ukur semula pastu dia igt aku jinjit X_x



space shot
kalau datang genting tak maen ni tak complete la
walopun sekejap je tapi sangat menarik! ^_^



bumper boat
menarik! 10 minit~ lama tuu..
main air sangat best okay!



roller coaster
nak sangat main ni, baru dapat main.
b4 ni g tak dapat maen coz tak berkesempatan ^_^



marry-go-around
syok!! dapat jugak maen dah ptg sangat


pemandangan waktu senja

nak turun dah..tata puncak~
then kami kne tinggal bus X_x
mujo aku berjaya goda pakcik bus =.="
s0 dapat la kami turun


the next day, pergi maen ice di sunway pyramid plak

thanks sangat kawan-kawan yang sudi teman n ajak aku
i m really enjoy tapi sorry sangat pasal emo tak pasal-pasal n sekadar mendiam kan diri.
tak kisah lah nak enjoy cam mana pun tapi hukum-hukum kena ikut jugak, dan aku mmg sensitif bab2 ini..kita semua dah besar dan paham-paham lah sendiri..
sorry again~
anyway thanks for the momory (^_^)v

aim time cuti : puasa cb utk beberapa hari X_x

Related Post



18 comments:

  1. aku naik pirate ship, peningg ! muntah !! hahahahaha, ;p

    space shot paling best ! :D

    ReplyDelete
  2. pirate ship leh muntah?hohohooo..
    mady mesti tak sampai nak naek fun kart..hua4

    ReplyDelete
  3. heh.. smapi la kakak..
    asl x sampai lak..
    adoii^^

    ReplyDelete
  4. ele mady tak nak ngaku plak >.< igt aku tatau ke..?hak3

    ReplyDelete
  5. rin aku pergi dengan mereka-mereka yang sudi menemani aku ^_^

    ReplyDelete
  6. huhu
    best nyee
    tapi kenapa nak puasa cb??

    ReplyDelete
  7. cmbest..
    kau xpgi tmpt dinosour ke?
    ke kau takut?
    huahuahua
    puase cb? =.=
    lopek jer.. bknnyer dpt phale pun

    ReplyDelete
  8. fakhrur jgn igt aku takot macam kau.
    puasa dapat mengawal diri =.="

    ReplyDelete
  9. adir ipar, akak mmg menarik.terima kasih

    ReplyDelete
  10. bestnya.. kalau ak de duit dh lama ak join korang.. sob3x... x pernah pon g genting tuh...

    ReplyDelete
  11. takpe tikah..ko kan nak blanje aku pasni.aku masih menanti ^_^

    ReplyDelete
  12. best!!
    cuti habih exam ke nih..
    goda pakcik bus??
    haha=D

    ReplyDelete
  13. woah..
    kena tgl bas?
    huhu...
    gamble tak try?
    hahahahaha

    ReplyDelete
  14. haah nurus..ni cuti sem 3

    aku mmg gifted dalam bab goda2 ni

    ReplyDelete
  15. amir panjang cerita nya knp kne tggl bus..tu aku emo..kui3

    ReplyDelete

thanks =)