Saturday, May 1, 2010

yeah! 4.0flat

alhamdulillah, setelah beberapa menanti dengan penuh debaran setelah aku melawat http://iiu.edu.my/asasi/ dan dapat jugak yang aku nantikan selama ini. kegembiraan dihati tak terungkap. hanya mulut mampu melafazkannya dengan tersenyum lebar sampai ke ubun-ubun kepala


namun itu semua adalah impian belake..exam pun belum..mat jenin seketika X_x
dan jenin itu umpana sudah terbang terlalu jauh dari diri aku. setelah 2 sem berlalu aku mendapat flat je tapi bukan la 4.0rata yang aku idamkan tu.n sem ni jela aku harapkan kamu.
hanya kamu 4,0flat, bukan lah 5.0float mahupun 6.0sink ataupun 7.0eleven
sem depan nak berharap pun rasa cam tak layak =.=

aku kuciwa dengan carry mark computer 1 aku.walaupun tak tau lagi berapa, tapi aku dah keciwa X_x
tapi sesungguhnya aku masih mengharapkan kamu..masa ada lagi areefah! please DO UR BEST!

aku telah menamatkan pengajian untuk semester 3 sesi 2009/2010 ni.. short sem ini lah paling indah.mgkn aku tak dapat untuk merasai lagi sem seindah ini pada masa-masa akan datang.
dengan subjek yang mmg aku gemar dari subjek-subjek lain. tak tergambar berapa aku bahagia berada dalam sem ini.walaupun pada mulanya aku dihalau supaya tak amik short sem tapi aku tetap dengan keputusan aku untuk tetap ambil short sem, dan aku tak menyesal dengan keputusan tersebut.

justeru, sem ini sangat menarik kerana kelas yang indah. jadual yang menarik. dalam kelas student ada sikit je, dan itu memang menarik.dalam kelas komputer ada 14 orang ( 6 sis, 8 bro ),
n kelas btq memuatkan 13 orang ( 5 sis n 8 bro ) cumanya agak membosankan kerana ada sikit wanita dalam kelas. kelas agak happening dengan perbincangan dan perdebatan yang hangat. mmg sangat best la..lagi dengan kehadiran 2 foreigner twin kt kelas aku tuh.. mmg sangat coolz kelas pada sem ini okeh ^_^

apa pun, semoga segala kebahagiaan tersebut tak melalaikan aku. sila kejar cita-cita anda wahai Nur Areefah. tak perlu tinggi-tinggi, 4.0rata jadi lah..


wish me luck! ^_^

Related Post



8 comments:

thanks =)