Friday, June 25, 2010

special post for some one special

setelah dipaksa untuk berjuta kali oleh si Gda Majidah, dan sekarang aku tunaikan impian murni nya tersebut XD




btw, congrate to cik Gda kerana menjadi follower yang ke-200
anda sungguh bertuah.kerana semua follower aku ada lah bertuah.
amat tidak bertuah bg mereka yang tidak follow aku tuh =.="

makhluk tuhan yang bertuah ini adalah dormmate aku sem ini
beliau merupakan warga asing Melaka, dan merupakan student BEN
tahu la nilai dan melaka jiran-jiran je, tiap-tiap minggu nak balik
cuba la jadi macam aku ni, sayang nilai dan jarang balik >.<"
apa pun, sila la membuat lawatan mengejut ke blog beliau ye ^_^
dalam bilik aku slalu kena puji 
"kalau dah depan laptop mmg tak igt orang dah, tak kenal erti tidur tak apetah lagi erti makan"
X__x sorry 

dikesempatan ini, aku ingin memperkenalkan ahli dorm baru dan lama aku.mgkn ada diantara anda yang kenal member-member di CFS IIUM Nilai ni =)

sarah najwa - econs
ayuni nadhirah - econs
mira - econs
ain - econ
ezzah - econs
mira azman - econs
fatini - econs
aina marhamah - econs
aisyah - econs
gda - ben
wani - ben
nad - ben
athirah - ben
aisyatul -ben
syida - ben
syahirah - bar ( arab )
ain - hs ( human sciences )
azwa - irk ( islamic revealed knowledge )


thanks jugak follower yang lain! ^_^
teruskan menstalk aku~
sapa ada special requast utk post pasal anda nnt aku tunaikan ~__~


Related Post



12 comments:

  1. Terima kasih Areefah comel! Setelah dipaksa kan akhirnya kau buat jugak! HAHA
    jeles ke aku balik melaka selalu? haha

    ReplyDelete
  2. biasala tu..ade je yang homesick..
    nur ko xhomesick tapi ketagih sesuatu yang bernama dadah..

    ReplyDelete
  3. ketagih dan homesick adalah sesuatu yang berlainan =.=

    dah nama pun dadah kena la ketagih >.<

    ReplyDelete
  4. Ben tuh hape?
    dia ketagih dadah?
    wat lawak lak sitis

    ReplyDelete
  5. aku dah tulis kat bawah tu
    ben tu bachelor in english..
    (ye kot ) =.=

    apesal lop cakap camtu?

    ReplyDelete
  6. syahirah tu dak mane eh? mcm kawan aku jek..hoho

    ReplyDelete
  7. haah dia dak banting..
    dak sekolah lama kau rasanya..
    ngee~

    ReplyDelete
  8. waaa..bestnya korang...rindu nak g nilai!!

    ReplyDelete
  9. meh la syeqa melawat skali skala..tdo la dorm sini~
    sem ni ramai orang so meriah

    ReplyDelete
  10. tak berapa nak baru la..dah sebulan

    ReplyDelete

thanks =)