Monday, September 27, 2010

'majlis raya' & picnic warga 1991 @ taman klcc

seriusly i dont know why i am really
happy
mungkin pada mulanya aku macam dah sure sangat tak akan dapat join.
tapi last-last aku dapat join =D
dan ada pembaharuan ^_^
sebab terlalu happy, aku nak write every single moment there :)
dalam entry ni semua kamera aku je, so takde lah gambar kameraman nih =.="

dah janji dengan nina nak pergi bersama-sama.
aku cakap nak bertolak dalam pukul 8 macam tu tapi dia tak ada reply sms pun sampai pagi tu.
aku hantar sms time orang sedang membuta Z__z
so seperti biasa, selepas subuh aku snooze jam sampai pukul 7.50 =.="
lepas mandi, aku sms nina, time tu dah dekat pukul 8.
dan dia cakap dah nak bertolak, terus aku kalut..ehehe..
tapi aku bukan solek, so aku terus tunggu dia kat bawah.
nina dari KTT dan kami akan ke stesyen KTM nilai bersama.

ktm pulak pukul 8.40 macam tu laa.
ingat nak pergi bersama ika dari serdang.
tapi dia dah sampai dulu before ktm kami bertolak =.="
sampai sana aku berjumpa ika dan kami sama-sama ke klcc.

setibanya kami tiba, cari anis yang dah sampai dlu dari shah alam.
dan kami berempat ke taman terus,g kolam kena halau sebab tak ada anak >.<
tak lama kemudian asyraaf dan faiz syahmi yang segak bergaya dengan baju melayu sepasang tiba XD
kemudian berpatah balik ke suria klcc nak cari faiz Z dan zulfadli.



selepas itu, setelah diskus-diskus, kami pergi ke tempat seterusnya.
baru nak discuss event sebab decide last minute nak buat program ni =.="
alhamdulillah berjalan dengan lancar :)
depa plan tengok wayang, aku ikut je walaupun aku lagi prefer nak ke petrosains.
pergi petrosains sejuta kali pun takkan bosan kot..aku ske...ekeke..
dan disebabkan nina teruja sangat nak tengok magika, kami pun ok je..
aku pun tgk trailer macam menarik la cerita tu.
dan aku dah agak ramai tak nak sebab depa tak suka cerita melayu X___x
tapi last-last tengok cerita tu jugak.
faizZ je tetap tak nak =.='

lepas tu, kami bincang nak makan apa. 
aku ajak depa makan di taman sebab asik makan dalam restauran je setiap kali gather.
bincang punya bincang, kfc jugak lah.
tu je paling murah =.="
aku malas nak cerita kejadian cawan dan pinggan ~_~
dan kami terus ke taman untuk melantak.
aku rembat pemplate klcc sebab nak buat alas masa nak makan.
bukan bawak mat pun =.=


kemudian tu pulak kami ke wakaf yang dekat situ sebab nak pecahkan ais la konon-konon.
tapi aku dah agak memang ais tu masih tak pecah sebab semua keras =.="
rafique baru la jugak sampai masa tu..
dan faiz dan zulfadli nak blah dah ketika itu atas sebab yang tak dapat dielakkan..


kemudian sama-sama ke masjid as-syakirin


disebab kan hujan, terpadamlah impian nak ambil gambar di kawasan taman menggunakan kamera raf yang lawa tu.
kami pun masuk ke dalam soping komplek dan mula merayau-rayau..



tak ada kerja, pergi main taip-taip =.="


dan salah satu aktiviti rasmi gath ni adalah ke kedai buku,
jadi kami ke kinokuniya..
gambar ni, nina sedang belek buku pasal bakal india dia, bakal doktor india laa katekan.ekeke..
dan anis liyana plak tengok korea yang dia minat tu ( baek tgk aku sebab aku korean look ) =.="
masa tu aku baru tahu atika sure datang.
so aku turun beli tiket untuk dia sebab takkan dia nak duduk sorang je kan masa kami tgk movie..

masa nak keluar ni, rasa macam baru keluar dari dunia magika XD

kami tengok cerita magika.seriusly ni antara cerita malay yang menarik la jugak.
agak funny dan sad, dan paling penting moral value dia =.="
yang tak boleh blah, masa heroin tu cakap dia cantik dan menawan,
asyraaf yang duduk berbatu-batu dari aku tgk aku dan gelak-gelak.tahu laa aku lawa, tapi tak perlu laa bgtahu macam tu.ekeke


sejurus keluar tu, depa pergi ke kedai 'apple'
semua benda depa nak try, aku cuci mata je =.="

asyraaf sempat lagi maen plant n zombie!! ~!@#^&*


kusyuk nina n haziqah maen apa la tuh >.<


rafique sedang berangan nak beli semua benda =="


fakhrul maen ipod lak >.<

lepas asyraaf conquer plant n zombie, turn depa 2 ni lakk..huhu...

aku,atika dan faizS yang kurang minat dan bukanlah muka 'berduit' macam yang lain tu so kami pergi cari gafar yang dah bising tunggu kami di foodcourt.
tak lama lepas tu baru laa depa muncul.dah puas membeli tangkai apple kot..ehehe..
mula lagi session pecahkan ais yang tak pecah-pecah sambil makan-makan..

dan session mengambil gambar jugaaa~


last sekali selepas asar, kami berangkat pulang.
orang tak ramai sangat ^_^
tapi memang kat ktm lah masalah nya..
kami tiba di nilai dekat pukul 8 dah, so solat di stesyen ktm je.
dan tunggu 'taxi' agak lambat so jalan-jalan di mydin.

sekarang sangat penat dan kaki seperti akan tercabut..
really enjoy ^________________________^
mungkin sebab wanita-wanita yang join sangat menarik :)
thanks a lotte!!
as a korean, i wanna wish 


Chal-chi-nae-sseo-yo :
Hanis Amanina
Haziqah
Anis Liyana
Atika 

Asyraaf
Rafique
Fakhrul
FaizS
FaizZ
Zulfadli
Gafar

for others :)

Related Post



20 comments:

  1. rugi nya aku tido n bangun lambat. kalau tak boleh piknik bersama. hehe.

    tenkius efa. xD

    ReplyDelete
  2. tetibe bertambah segan dgn entry nihhhh.. hahahahaha

    Kul 2.31am kot ko anta msg.. sure dah zZZZzzZZ.. ngarut tul.. haha

    ReplyDelete
  3. sori sbb blk awal,
    ade hal lain,
    btw,
    nice to meet u all!

    ReplyDelete
  4. nina>
    ape nak segan =.=
    kau berjangkit pemalu dari aku ke~

    *aku mmg slalu msj org time tu =.=

    ReplyDelete
  5. zulfa>
    naek lori ler =.=
    nice ke puke?huhuhu..
    sila pecahkan ais!

    ReplyDelete
  6. sumpah jeles dowhhh.
    hanis, kau pergi tak ajak aku.kejam.
    (ceit, macam la dapat pegi kalo ko ajak pun)
    next time ok aku pegi.
    tapi tak tahu la next yg ke berape..

    ReplyDelete
  7. rain kau selalu bg harapan palsu kat aku =.=

    ReplyDelete
  8. woah.aku tgk magika juga.heee...
    xpe.nnt kite piknik bersama2 lagi.hak3

    ReplyDelete
  9. tgk ktne?asal tak join skali..huhuhu

    ReplyDelete
  10. aku nak g next gath..rasa excited lak :)
    arap2 wat kt klcc ag ahaha

    ReplyDelete
  11. tade2 klcc lagi..
    bawak aku jalan2 tmpt lain pulak.. hahahahha

    ReplyDelete
  12. jusco nilai?hua2~
    terbaekkk XD
    nanti amyny tak dapat join..huhuhu

    ReplyDelete
  13. dye org selalu kata next time JANJI nak join. perkataan janji.

    argh.. something meng-confiuskan aku !! lupakan.. aku nk exam lak ni. nati x dpt jwb dgn tenang.

    ReplyDelete
  14. tu laa..i hate janji word..
    btw apa kau merepek =.="

    ReplyDelete
  15. faiz pki bju melayu ek..kow2..pny..

    ReplyDelete

thanks =)