Wednesday, September 15, 2010

nak tacink lagi?

aku tak paham laa apesal
semua orang nak tacink dengan aku =.="
kalau aku gurau lebih-lebih dan nak suruh aku mintak maaf tu memang laa aku tak kisah..
hidup aku kalau tak usik orang memang tak sah =.="
aku tak kisah je nak pujuk-pujuk orang ni tapi kalau asik nak merajuk je,
nak buat macamana kann~
tapi aku ade ego jugakk..huahuahua..
nak aku tunjuk ego aku, memang meletup laa bunga raya ( ok, tak ada kaitan ) ekeke..
mintak maaf sapa-sapa tacink dengan aku XD
ni baru pasal kes2 lain..

dan pasal entry aku yang lepas ni , ada yang nak tacink sebab aku tak bagi password,
sedangkan dia yang tak mintak.
kalau perempuan tu boleh le aku nak pujuk-pujuk.
tapi kalau laki tu =.=" tak cool sungguh..
cancel jadi menantu..
dari tajuk tu ramai ingat aku sedang tension dan sedang frust menonggeng je.
dah aku lock plak tu,
tapi sebenarnya bukan pun lah, tu sekadar aku nak nasihat kaum2 hawa supaya jangan tension( nasihat la konon ) =.="
tu jee =D
aku lock sebab aku cerita pasal pengalaman aku, dan ada kaitan dengan someone yang aku tak nak dia baca.
dan aku rasa ianya tak sesuai untuk tontonan umum.
tu jee....

tak pasal-pasal plak ramai yang nak terasa.
nampak sangat yang terasa tu ade buat salah dengan aku kan?? hak3 :D
dan tak pasal-pasal pulak yang block aku kat facebook.
dan stop following blog aku pulak tu =.="
tapi ok lah sebab dia nak terangkan kenapa dia buat begitu,
tapi aku tak paham knp perlu stop following blog aku..
but it's okay ^_^

apa-apa pun, selamat hari raya,
maaf zahir batin.
siapa nak suruh aku pujuk lagi? =D
maaf aku insan yang tak sempurna untuk puaskan hati semua pihak
time untuk muhasabah diri

Related Post



16 comments:

  1. Hahahaha, kelakar la kalau merajuk macam tu. Haha, agaknya siapalah mereka tuh.

    ReplyDelete
  2. Mana adalah =.= Maxis bband lembap .

    ReplyDelete
  3. tgk user lahh XD

    * ok jgn tacink..im sick with that

    ReplyDelete
  4. Ceh, tengok user ye =.=

    Tak best la tacink dengan perempuan, tacink dengan laki2 yang macho lagi kacak baru best :D

    ReplyDelete
  5. tak ada nafsu, tak jumpa lagi yang macho dan kacak macam akak :D

    ReplyDelete
  6. tak jumpa lagi yang macho dan kacak macam akak :D

    Songsang ke? Ahahaha:P

    ReplyDelete
  7. aiyooo..amma appa..tacing2 begini mmg sakit hatiii

    meh aku bg ubatt..amek award raya kat blog aku ea..

    ReplyDelete
  8. haha terbaek laa adik ipar walaupun abg mu telah pergi meninggalkan kita di malaysia ni..thanks atas pujukan membina tersebut :D

    ReplyDelete
  9. k lah
    aku dh follow balek blog kau
    lol
    cmner nk letak pass kot topic?

    ReplyDelete
  10. type pass then publish post.ada la past kat post

    ReplyDelete
  11. nak tolong jwab ~.~

    klu org bkak profile blog kite..
    tntu dia tau sape kite follow..
    dh tntu dia bleh siasat kaitn kite ngn sseorng...ngee~~

    ReplyDelete
  12. erk...blog i follow tuh kite je dpt tngok eh?
    ngeh3..

    ReplyDelete
  13. leh setting lahh tu..tgk cam aku punya ni mane ade

    ReplyDelete

thanks =)