Tuesday, September 14, 2010

impian raya pertama di library menjadi kenyataan

wuwuuwuwu~
kan dah kata, kalau duk rumah aku memang
tak jadi manusia.
kalau duk rumah, bukak buku sekejap je then terdengar 'tinggg'.
haaa cupcakes dah siap... ladang farmville aku... makanan kat cafeworld.... dadah omgpop lagi..

nak off laptop nanti hidup tak tenang =.="

menurut entry aku yang lepas,
jadi jugak kenyataan =.="
tapi bukan pada 1 syawal lah.since start raya haritu, aku tak keluar beraya lagi,malah tak keluar rumah pun..
jiran-jiran pakat balik kampung blake..

dan harini hari pertama aku nak cun-cun macam orang pergi raya.pakai baju baru nak g library XD
mula-mula adik aku yang ajak.dia nak exam jugak naek cuti ni..hehe padan muka =.="

aku punya laa semangat semalam aku tidur awal..pukul 3 lebih aku dah tidur dengan harapan bangun awal pagi nih.
tengok-tengok dia yang bangun lambat.aiyyak..pastu afeeqah ajak pergi melaka, nak pergi maktab kot kat jasin dan nak pergi beraya.
aku cancel nak g library nak ikut pergi beraya.tengok-tengok tak jadi daaaa

mujur abah tak kerja, boleh hantar pergi library =D
oke tata, nak pergi beraya ekeke

keroh3x, teringat buku terus mengantuk Z_z

Related Post



4 comments:

thanks =)