Sunday, September 19, 2010

stop menggoda kerana aku jugak bernafsu!

grrr~
marah lah kat diri sendiri sebab
mudah sangat cair =.=
sila tacink dengan diri sendiri..

apa pun, harini dah ahad dan ramai bersiap sedia untuk meneruskan perjalanan yang masih jauh.
aku start exam 22hb, tapi memaksa diri balik hostel awal sebab nak jadi manusia.
kat rumah banyak sangat yang menggoda, dan susah nak jadi manusia..

sepanjang cuti, aku tak tahu apa aku buat.
nak kata beraya sakan, sehari je aku beraya ( tak termasuk beraya di library )
nak kata study, memang jauh api dari panggang.
ni pun mujur aku ada kesedaran nak ke library time orang sedang enak beraya,
ada laa jugak aku spending my time dating with my lovely stats..

apa aku buat?
cupcakes, omgpop, cafe world, farmville, baking life.
terer sungguh aku memasak..



dan nak exam ni, student-student cenfos UIA dah ramai deactivate facebook.
aku bila lagi?
deactivate facebook, deactivate skype, deactivate ym, deactivate omgpop

ahh bagi aku semua tu tak perlu..
sebab kalau dah hampeh cam aku ni, deactivate pun boleh jugak bukak lagi time tu jugak =.="
apa yang penting sekarang jangan deactivate iman :)


click untuk besarkannya~



all the best utk CFS IIUM student dan semua yang akan berhadapan dengan final examination :)


away dari alaMaya untuk beberapa ketika~


*profile pic fb aku sekarang memang terkena sungguh dengan aku =.="

Related Post



9 comments:

  1. mustahil jika kau deactivate fb =.=
    bagus lah kalau kau ad kesedaran nk jadi manusia... smpai bila kau nk teruskan hidup begitu kan?

    ps: gd luck to all iiUM student =D

    ReplyDelete
  2. syafiq >
    jgn bgtahu satu dunia kau suka aku walaupun satu dunia dah tahu =.=
    fans aku memang ramai

    ReplyDelete
  3. fakhrur>
    mana ada yang musahtahi!
    aku mmg bgus, jgn bgtahu satu dunia aku bagus walaupun satu dunia dah tahu..

    thanks anyway~

    ReplyDelete
  4. laaaa....ingatkan ape
    hehe
    gudluck ye!
    =)

    ReplyDelete

thanks =)