Tuesday, October 12, 2010

anda bijak jauhi zina @ politeknik mersing

berzina di mersing?oh memang tidak lah..
really enjoy this program.
rentetan daripada
peristiwa ini, aku berhadapan dengan situasi yang sangat menarik ini.
dan aku bertugas sebagai music person.
aku yang pilih coz i love music.
dan kerja aku dengan pc, n of couse i love it :)




program start pagi dengan session mind setting dari sis jaja.
kemudian diteruskan dengan ISK ( ini sejarah kita ) dari sis K.
kemudian ada lagi talk remaja & cinta ( if im not mistaken ) dari sis sally.

dan kerjaya aku bermula time dah2 nak rehat tu >.<
nervous plus lappy yang agak slow mmg semuanya agak haru =.="
dan aku tak biasa dengan real player, short cut dia agak beza.aku tekan tak jadi =.="
but alhamdulillah tak nampak sangat keharuan tersebut.

program diteruskan dengan talk dari sis sally lagi kesan zina..
serius semua best sangat sangat sangat..
dan tengahari tu lepas lunch dalam bilik kaca, kami buat LDK,
dan time ni dapat bermesra alam dengan 'adik-adik' =D




ni LDK 5,
sangat best dengan mereka.
aku tahu mereka umur-umur sebaya aku je, tapi gelaran aku sis NUR,
n aku gelarkan diri aku akak =.="
bila ditanya umur aku jawab 'jeng3' je..
tapi sebab kat phone aku ada logo 1991, kantoi laa umur aku 19 =.="
tapi aku punya laa cover xD 


lepas dak2 laki blah, aku terus terang laa umur aku time mereka ni mintak fb.
sebab dah bg fb, aku kena laa ngaku je umur.
nanti kantoi jugak..
tapi depa dah terbiasa panggil aku akak >.<"
aku bukan apa pada mula tu suruh panggil akak supaya mereka ( lagi-lagi laki ) cam hormat sikit walaupun ada yang lagi tua dari aku.
biasa laa, laki kan sussah sikit untuk program-program macam ni =.="
tapi mereka ni sangat best dengan kerjasama =D



rakan seperjuangan yang sangat best ;)
seriusly sangat sangat best tak terungkap xD
tidur hotel sebilik sama-sama makin erat ukhwah kami =D



politeknik mersing memang  sagat best!
layanan mereka sungguh menarik ;)
thanks a lot.


sebelum balik kami singgah di pantai mersing..
wuhuuu teruja tengok pantai :D
malam tu bermalam semalam lagi, dan esok paginya baru bertolak balik.

Related Post



6 comments:

  1. rindu time ISK kat sini..and program KBM (keindahan bersamaMU)..untuk pelajar yang ambil exam..jadi fasi..hehe

    ReplyDelete
  2. ad jmper kawan aku x?
    ;D

    ps: mersing je msti igt emas =D

    ReplyDelete
  3. tak jumpa monyet kat sana.

    tuu la aku pun g pantai cari mas, tak jumpe =.=

    ReplyDelete
  4. haha.. kak.. nak fb ..
    meydi PMJ

    ReplyDelete
  5. buat lagi lah ye program ni tp, bukan bangunan lama. skrg dah ada kampus sendiri.

    ReplyDelete

thanks =)