Thursday, October 21, 2010

result sem 1, 2010/2011

20102010 penantian yang
ditunggu-tunggu akhirnya tiba juga.

tepat jam 5.01 aku terus submit nak check result.dan alhamdulillah terus dapat tengok.
tak payah aku nak bersesak melawan arus traffic jam macam budak-budak yang sampai sekarang tak dapat tengok lagi..selamat me'refresh' ye kawan-kawan.*gelak kejam =.="




aku tak tahu nak gembira atau nak sedih.
tapi aku redha dan pasrah dengan apa yang aku dapat ^_^
aku happy dan syukur sangat sebab yang aku takot sangat-sangat fail tu aku lulus.alhamdulillah..
aku sangat kecewa apa yang aku sangat-sangat target A tapi tak dapat.
memang seri la.

:) + :( = :|

walaupun aku mampu je duk gelak-gelak tak bererti aku tak sedih la =.="

tapi chill sudae MSN Onion Icons
ni result sem yang paling tough sepanjang aku course ni sebab semua core course.
dan harap ni result paling teruk aku.

apa pun, congrate untuk kawan-kawan yang mendapat result warna berterbangan =D
yang kurang tu, chill sudae, kita geng xD
dan yang repeat, tak apa, dapat ilmu double kan..ada kelebihan disitu.
untuk yang bakal resit, plz buat betul-betul untuk resit.aku tak nak lagi nampak muka korang kat CFS nih.nyah korang dari CFS!
cepat-cepat g amik main campus tu.aku terlalu berharap korang dapat terus mendegree kan diri.
aku tahu ramai menjadi mangsa english EPT.memang sangat ramai repeat, so jangan risau oke..
yang repeat  english tu memang akan jadi mantop habis la english, tak macam aku yang asik slek je =.="

thanks untuk lecturer-lecturer sem lepas dan semua yang terlibat dalam 'kejayaan' diri nih =)
all the best untuk semua!tak sabar nak masuk sem baru.yahooo! ^_^

Show encrypted text <--- result xD

Related Post



6 comments:

  1. Betui2 efa chill sudae!!!!
    :-bd

    Selamat menduduki sem baru dgn penuh azam...:)

    ReplyDelete
  2. thanks ^_^ sem baru sem baru..hooyeah

    ReplyDelete
  3. tahniah efa..alhamdulillah2 syukur sntiasa tau.gudluck next sem=D, dun wori be happy

    ReplyDelete
  4. efa congrtaz...chayo2 utk lain kali k..=)

    ReplyDelete
  5. congrats efa!

    dun worry. there will be always Next Time!


    :)

    ReplyDelete
  6. hmm, betul.. betul. semoga berjaya untuk final semester :)

    ReplyDelete

thanks =)