Monday, December 13, 2010

nak pilih PWTC or KLCC or TS or aku?

hari yang tentunya rasa seronok dan penat tapi
seronok lahh..erkk..

memang susah nak buat pilihan..
biasa la, dengan concept scarcity manusia ni has unlimited wants dan limited sources, limited masa limit segalanya >.<
nak cerita saat-saat manis bersama gadis-gadis manis ini..



pada mulanya hanya merancang untuk menonton motor show kat pwtc..
teruja nak tengok kereta sebab dalam mood nak beli kereta laa konon-konon =.="
pergi sekejap sahaja kat pwtc...haha =.=" then kami sarapan di the mall kat foodcourrt bawah tuuu..

sedap jugak nasik lemak ni walaupun mahai~~


sebagai insan yang ada lesen tapi takut nak memandu, macam biasa laa kami naik pengankutan awam..
( yelaaa kereta pun takde )
dan perkara yang buatkan aku lebih berhati-hati depan mata aku sendiri ada si bedebah yang sangat bedebah kat dalam lrt putra..
kes samun seluk poket depan mata aku sendiri.akan aku cerita kan dalam entry akan datang ( kalau rajen ) =.=

sampai pc fair, semua barang yang aku idamkan nak beli tak terbeli.
so apa yang aku dapat pergi pc fair hanyalah tengok model seksi-seksi dan beramah mesra dengan patung besau tu..maskod ape tah...




lepas pc fair kami sempat melayan narnia..menarik jugak laa..
aku bagi 75% ( A- ) sebab ianya berjaya membuatkan aku tak tidur...hua4

nak balik tu, rupanya eida cakap dia sebenarnya dia nak pergi TS..
tapi aku pendamkan je hajat sebab memang awal-awal dah rancang nak pergi ke tempat lain..
aku memang nak laa sangat pergi TS semalam tu..ada gathering gb..
seterusnya kami sempat laa pergi ts sekejap..
masa tu dah pukul 5 so aku ingat kan mereka-mereka yang gather tu dah bersurai..
moreover aku takde contek number sapa-sapa punn...

snap dari belakang jelaa mampu >.<"


tapi tiba-tiba masa aku nak beli air ternampak laa mereka-mereka ni duk posing-posing dekat belakang foodcourt tu..hua3..
mungkin laa mereka sebab nampak beberapa muka yang dikenali ^_^'
sempat laa jadi mamarazzi snap pic >.<" jgn marah yaaww..
aku skodeng dari jauh jelaa..memandangkan makanan kami aku pun dah terhidang..
dan aku ingat depa tu dah nak bersurai sebab dah snap2 pic tu so aku mensuraikan diri sku..

memang laa penat pergi 3 tempat dalam satu masa..
bukan nya dekat-dekat plak tu >.<"
tapi seronok dapat spend masa dengan mereka bertiga..thanks a lot!! izrin anis, eida, sarah najwa <3

-tamatlah pengembaraan-

Related Post



19 comments:

  1. @Raji berkata

    ada laa..kalau tak, mana lagi nak jumpa awek cun seksi cmtu selain pc fair dan dimana aku berada..

    ReplyDelete
  2. sume cerite takde detail...pfffttt~

    ReplyDelete
  3. bestnyer korang jalan2..aku punyalah xtau nk buat ape ujung minggu..sob3

    ReplyDelete
  4. areefah,
    tengok je ke org seluk poket? :)
    sy penah gak nampak org mencuri depan mata... and i did nothing. T.T

    ReplyDelete
  5. lain kali terjah kami tau!!! hehehe nway.. blk dr gath tu saya nmpk org dpn saya kena ragut masa jln trun dr monorail dkt chow kit.. trauma T_T

    ReplyDelete
  6. woahh lain kali ajak ar saya.. saya memang suka jalan2 dan shopping heehee

    ReplyDelete
  7. macam jauh je pengembaraan tuh... :)

    ReplyDelete
  8. waa~besnyeee~~~ aduhaaaiii
    kalau la aku dpt noti post wall tu :(((
    aku pun nak g pc fairrr T.T

    ReplyDelete

thanks =)