Friday, January 14, 2011

mood semakin sakit

mood bagi term aku sendiri mengikut kefahaman aku adalah
situasi dan keadaan keadaan seseorang tu.
sememangnya bagi seorang yang normal, pasti akan mengalami penurunan dan kenaikkan mood tersebut.
tapi yang paling penting adalah untuk kita kawal mood tu supaya bukan mood tu yang kawal kita.



memang sejak semalam mood aku sakit.
ramai tanya aku tak sihat ke....
bukan aku yang tak sihat, tapi mood aku yang tak sihat..
kenapa?biarlah rahsia >.<"

memang rasa pressure dan stress sangat laa...
tapi ubat untuk aku tak semakin stress dan tension adalah keep smiling dan never marah.
coz once dah marah, memang akan melarat la..
dan memang time tu aku sangat perlukan masa untuk bersendirian, dan tak mahu diganggu.
aku tak kisah pun diganggu sebenarnya,
cuma aku harap orang yang contek aku time mood aku tak sihat, harus menerima ketidaklayanan daripada aku =D
maaf la ye kawan-kawan xD

dan siang tadi pun memang la rasa ~!@#$%^&*()_)(*&^%$#@!!@#$
sabar jelaaa :)
lepas habiskan tears, dan muhasabah diri semula tentu akan terasa lebih tenang kan :)


semoga urusan kami dipermudahkan, inshaAllah :)
esok bermula la perjuangan yang dinanti-nantikan selama ini.
sungguh teruja... ^_^'

biasalah, gadissss xD

Related Post



3 comments:

thanks =)