Wednesday, January 26, 2011

muntahan perasaan

memang rasa zass, sesuatu yang
menusuk sanubari.
erkk..apakah?

pendeknya,
kebersepahan lepas SMAC pun tak terkemas,
then macam tulis kat sini, igatkan isnin free- program day.
tapi isnin lagi semput.
memang tak sempat nak makan pun, sampai laa malam >.<'

masa program malam tu, aku sampai je ada yang bagitahu ada sorang antara 'kekuatan' kami yang accident.
Ya Allah, sebak sungguh.
mahfuz tak berapa teruk, tapi malam tu akan operate.
hopefully everything gonne be okay.
time tu baru aku sedar yang kami kehilangan sorang speaker untuk program mini-baktisiswa nanti.
berat nak terima, tapi kenyataan :)
jika itu takdirNya.

program malam tu habis pukul 1 lebih kott..
plus duscussion pasal masalah sponsorship yang agak tak masuk akal tu.
kalau ada apa-apa hal, kita masuk makamah sama-sama ok =.='
( boleh jumpa hakim yang handsome-handsome )

sebab terlalu penat urat dan otak, memang tak dapat tidur malam tu.
pukul 4 lebih baru dapat tidur, alhamdulillah ^_^'
pukul 7 pagi kena berkumpul untuk siapkan setting court untuk sport day pada petang tu.
lepas tu je terus rush pergi Yakult yang sungguh best..erkk
sejujurnya aku rasa sangat ~!@#$%&*()_+_(*&^%$#@! pergi sana.
time tu jugak memang ada perkara sadis lagi. nak nangis kottt..

sorang lagi plak yang tak dapat nak pergi mini-baktisiswa. sebabkan EPT.
sepatutnya aku dan abid kena pergi yakult jumaat ni, tapi sebabkan ada hal,
kami berdua terpaksa pergi awal.
kurang rezeki,abid habis exam lambat, so dia tak dapat pergi yakult.
kesannya dia kena pergi pada jumaat ni, maka tak dapat pergi laa mini-BS zzz

sejujurnya, aku sungguh happy bila tahu nama abid pun ada dalam list name tu.
sebab mostly slot aku tu adalah ilham kepala hotak dia.
nice idea, tapi bagi aku sungguh berat.
sebab aku tahu aku tak sehebat dia.
sejujurnya lagi, masa tahu dia dapat pergi, nak je aku suruh dia ganti aku =.='
tu aku down sungguh bila tahu dia tak dapat pergi.
berat nak terima, tapi kenyataan, :)
andai itu takdirnya..

semalam program habis pukul 11.
balik bilik aku tak fikir apa dah, terus tidur hua3..
bangun pukul 4 lebih dan siapkan kerja-kerja tertunda.
pukul 7 terus ke padang lagi,
kemudian kul 8 tu ke library, ada hal lagi kena coordinate bersama.

dan lawaknya pukul 9 sepatutnya ada discussion project,
aku dapat mesej, pukul 9.
aku balas balik dia tak reply.
so pukul 9 tu aku punya la tunggu kat tempat tu.
rupanya bila call, dia kata 9 malam =.= zzzzzzzzzz

maaf, sekadar muntahan perasaan

Related Post



6 comments:

thanks =)