Monday, January 31, 2011

terjaminkah cinta U?

alhamdulillah sekarang aku telah selamat kembali ke
bumi nilai dengan selamat dan masih menawannya,
setelah menyertai program sireh pulang ke gagang di penang.
mungkin belum masanya untuk aku update pasal program tuh.

antara 1 daripada 4 hari program yang aku sertai 

seronok memang seronok.
tapi kepala hotak aku duk fikir 2 quizzzzzzzzzzess dan presentation dan report yang nak kena hantar pada hari isnin.
kami bertolak pada malam khamis haritu, dan sampai sini pada ahad malam.

seperti biasa, aktiviti asasi aku atas bas adalah membuta.
sampai je perhentian rawang, aku rasa macam nak nanges hua3
dengan quizzess yang tajuk nya aku tak paham hape.
dengan report yang tak siap lagi.
hamekkkk kau..
apa pun, aku masih ada 4 jam untuk sattlekan semua itu.
inshaAllah segalanya dipermudahkan =)


dan malam ni jugak kami mempersembahkan sebuah forum untuk warga CFS Nilai.
program terakhir  FRC Nilai untuk sem ini, 
dan mungkin jugak pengakhir segala program di CFS IIUM Nilai ni 
( program selepas bulan january tidak lagi diluluskan sebab dah dekat nak finalle exammm )


oleh itu, jemputlah datang beramai-ramai ye!
malam ni, 8.30 malam
di dewan masjid putra bandar baru Nilai.

gabungan mantap 4 panel ( err terlebih sorang )
- ustaz majid
- madam isfadiah
- xifu nasir
- seorang suami kepada student CFS IIUM Nilai yang baru sahaja berkahwin ( student UPM ) if im not mistaken.

sekian~


Related Post



6 comments:

  1. ala..
    time aku da balik selangor baru tau sal event nie..
    law x leh pi..
    duh=.='

    ReplyDelete
  2. eh efa....yang last tu macam mana?
    student foundation lagi ke???errkkk kawen??

    ReplyDelete
  3. wah..rakam la nur..leh aku dgr jgk..bes kot..huhu

    ReplyDelete
  4. macam best tapi tak dapat pergi, jauhhh :[

    ReplyDelete

thanks =)