Friday, January 21, 2011

tak sambut thaipusam pun kena cucuk

kalau sebut pasal thaipusam tentu kita akan terfikir mengenai
batu caves dan tidak asing lagi, main cucuk-cucuk.
dan ada main kelapa-kelapa kan? ( ke aku salah perayaan ) =.="

ihsan gambar : google 

nampak scary kan?
berat lagi mata memandang berat lagi bahu memikul.woahhhhhho

tapi tak ke batu caves pun bukan bererti kita takkan kena cucuk.
dapat jugak experience kena cucuk hati hari thaipusam.
kena cucuk tak bererti kita turut menyambut ^_^'



kena cucuk tak bererti kita lemah.
kena cucuk ni tak de la sakit sangat, mata bengkak semalaman sahaja hua3
ini lah masa nya untuk kita muhasabah diri balik.
ada hikmah disebalik apa yang berlaku, dan aku dah nampak hikmahnya.
memang terus ditunjukkan-Nya..
Alhamdulillah ^_^'


tugas yang agak lebih mencabar akan berlangsung tidak lama lagi.
dan nak bertolak dalam harini jugak, barangkali?
tapi sampai sekarang, tak diinformkan lagi akan bertolak pukul berapa.
nak bertolak pukul 6, pukul 5.59 mungkin baru akan diberitahu.
aku tanya pihak yang bertanggungjawab pun, tak dapat respon yang memberangsangkan.zzz
so apa masalah aku? packing jelaa barang kannn~ 
then tunggu.. apa susah areefah oi?

"Jika kita tidak menyukai sesuatu, ubahkannya. Jika kita tidak boleh mengubahnya, ubahlah sikap kita." 

so, chill yaaw! ^_^' 


Related Post



8 comments:

  1. hehehe!

    aku paham daripada semalam lagi..
    kau update status, yang satu agi pun update status...
    tapi tak tau la takut2 kebetulan je...
    hehe :)

    ReplyDelete
  2. apa? aku tak point mana2 pihak..tak de kena mengena antara yang hidup dan tak berapa nak hidup =.=

    ReplyDelete
  3. sy pun x sambut thaipusam. hehe...hv a good weekend.

    ReplyDelete
  4. ko sambut thaipusam aper?? haha
    kena cucuk hati lagi berbisa dr cucuk mulut.. :)

    ReplyDelete
  5. errr....ngeri yg terlampau..heee...

    ReplyDelete

thanks =)