Thursday, January 20, 2011

jangan tunggu daku

aku harap dan aku yakin kawan-kawan
faham. terima kasih :)
aku bukan lupakan kawan-kawan.
aku bukan nak abaikan kawan-kawan dan semua orang.
jangan tacink dengan aku =.="
aku try culik masa nak spend masa dengan kalian jugak, tapi aku tak mampu.
it is a scarcity when i have limited time.
it is a trade-off when i need to choose either 1
and u all are opportunity cost that i need to sacrifice, but still the second best choice..erkkk


private planner  =D
( of course tidak boleh dibesarkan ) =.="


apa yang tertera di board meja study aku ni memang dah menggambarkan dahhh..
( abaikan typo february 2010 =.=" )


hape yang aku highlight ni daripada starting minggu ni :

15-23 January 2011 - SMAC'11 
24 program free day ^_^
25-27 January 2011 - traditional games sport day 
27-30 January 2011 - Mini BS di penang weeeee~
31 January 2011 - forum "jaminan cinta U" ^_^




masuk february je memang dah start nazak.
jangan ajak aku untuk apa-apa lagi.
strictly aku taknak =.="
again, jangan ajak sebab aku susah untuk berkata tidak >.<"
( kecuali time 13february masa birthday aku tu ada orang nak blanje ke hape ke )
hahahaa :P

final sem beb, lepas tu aku dah leh say tata kat NILAI ^____________^
harap segalanya dipermudahkan =D
harap aku dah habis revise segalanya sebelum february ni..
dan kepada yang bakal menduduki EPT, all the best.
paper tu start awal kan~
aku yakin kalian takkan repeat lagi sem ni, inshaAllah ^_^


utk famili republic1991, kalau nak buat program buat aje
aku tak kisah aku tak dapat join.
jangan tunggu aku ( mmg takde orang nak tunggu pun ) HAHAHA =P
sebenarnya aku nak suggest kan date 19february tu sebab time tu aku dah free >.<
tapi segan nak bagitahu.. aku kan pemalu =.="
buat la bila-bila pun, dan tanpa aku pun,
aku always support daripada atas bawak kiri kanan depan belakang ^_^

Related Post



6 comments:

thanks =)