Tuesday, January 18, 2011

tolong ajar aku jadi pencuri

alhamdulillah sungguh rasa lega bila penyakit sesak nafas ni dah
kembali reda.
nafas aku memang sesak sejak kebelakangan ni sebab takde ruang nak benafas.erkkk
seriusly banyak sangat benda nak kena buat.
taktahu kat mana udara nak cari untuk bernafas.
2 minggu, minggu ni dan minggu lepas memang agak nazak.
tapi harini dah jumpa sikit udara.alhamdulillah...
dapat la balas dendam tidur =.="
dan time ni la aku banyak belajar untuk kawal emosi..perempuann~


tak cukup tidur, dan keserabutan yang melanda memang membuatkan aku sungguh messy.
agak tak terurus la hidup aku hoho...
dan aku paham the others also rasa apa aku rasa.
dan bagi aku semua tu adalah rahmatNya,
bila dapat mengelakkan aku daripada benda-benda lagha.kan kan kann? ^_^'

perlukan lampu untuk mencuri diwaktu malam ketika orang sedang tidur

yang penting sekarang aku memang kena sangat menguasai untuk menjadi pencuri.
aku kena curi masa anytime anywhere, sebab final examination sudah dipangkal hidung.erkk
dan sekarang aku memang dah stop untuk terima apa sahaja undangan.cehhh =.="
jangan invite aku untuk apa-apa lagi, cukup setakat yang dah ada ni ngehhh~
kalau diinvite aku susah untuk berkata tidak, so better jangan ajak ye! huhu...



all pic sourse : google

Related Post



5 comments:

  1. this kind of pencuri, sy pon nak jadi pencuri jugak la, :)

    ReplyDelete
  2. kena pandai manage masa...sure boleh buat semua.. :)

    good luck dear.. ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    DD BACK TO SCHOOL

    ReplyDelete
  3. I think one of your advertisements caused my internet browser to resize, you might want to put that on your blacklist.

    ReplyDelete

thanks =)