Saturday, February 19, 2011

berhenti belajar

memang berat untuk
menerima kenyataan ini.
tapi semua ini bukan lah mimpi wehh..
serius sampai sekarang terasa macam mimpi lagi.

alhamdulillah, bersyukur tak terhingga bila dah habis final exam untuk final sem ni..
nak menangis rasanya >.<"
apa yang buat aku rasa terharu sangat sebab aku baru grad untuk foundation.
ulang suara, foundation.
sakittt wehh foundation 2 years..
dengan tukar course nya,
dengan sepatutnya 3 sem tapi aku berjaya menghabisinya dengan 5 sem  =.="

baru habis exam, result belum keluar pun =.="

and now everything was over.
taktahu nak cakap macamana >.<"
orang yang berada kat tempat aku baru rasa perasaan aku.

dan lagi sakit cuti almost 7 bulan
bulan 9 baru sambung degree.
semua ni gara-gara system baru tu X_x
i wanna HS!

foundation lama, cuti lama, degree lama..
tapi jika itu yang terbaik untuk aku :D ( dalam hati sangat berharap ada intake may )
He knows the best :D



pagi tadi last paper.
dah paper subjek yang paling aku elergi antara semua subjek yang aku ambil sepanjang 4 sem ni ( tak masuk course lama ) =.="
dan semalaman sebelum exam tu memang nightmare la masa tidur seketika tu.
sah-sah tak boleh nak tidur.
study subjek tu memang sangat meloyakan sampai bangun pagi tu terus termuntah =.="
apa pun, aku dah buat yang terbaik dan sekarang tawakal lah ye :D
doakan aku maintain result.
tak kisah dapat berapa pun, asalkan maintan dan plg penting NO REPEAT PAPER.
taknak merasai pengalaman itu.. ameen..

Related Post



14 comments:

  1. takpe.. bersakit-sakit dahulu.. bersenang-senang kemudian :)

    - Fitrihadi.com -

    ReplyDelete
  2. aku pon baru abis study .sumpah kosong pale ox aku ni .segar je .hehe .

    ReplyDelete
  3. wah.
    mesti seronok kan perasaan abis study 2.
    lega seketika tanpa exam!

    ReplyDelete
  4. eyfa..... cepat dtg gombak!! nanti kita gathering ramai2 kat cni ;)

    ReplyDelete
  5. takpe, boleh rehat2 jap tunggu bulan 9 kan :D

    ReplyDelete
  6. kalau keje 7 bulan, perghhh gaji banyak tu

    ReplyDelete
  7. setelah kamu berusaha bertawakal lah kamu kepada ALLAH

    ReplyDelete
  8. congrates dear..
    all da best utk degree nanti~~

    ReplyDelete
  9. congrts
    degree nnti still di UlA nilai ke?

    ReplyDelete
  10. asal ko 5sem ko masuk ble cni sbnrnye n asl2 ko ni course pe ek haha

    ReplyDelete

thanks =)