Thursday, February 24, 2011

kerana diriku sungguh berNILAI

walaupun tidak bersama dengan
Nilai dah, namun diriku tetap bernilai.





sejujurnya masa mula-mula jejakkan kaki ke cfs uia nilai ni,
aku sungguh tak suka >.<'
mungkin sebab aku dah selesa dengan life kt cfs uia pj.
segalanya kt pj selesa laa, kecuali course =.='

setiap pertemuan pasti ada perpisahan.
dan bila nak berpisah ni baru la nak hargai ~_~"
wehh sebak dah nih T__T
mungkin ini adalah entry terakhir aku di cfs uia nilai ni.. ( empangan dah dipenuhi air bertakung )
kerana bila-bila masa sahaja akan terjadinya kaki ku melangkah meninggakan nilai Onion Icons


sayang aku kat nilai tak bererti aku nak extend repeat subjek disini lagi okehh >.<" Onion Icons
doakan aku dapat terus meniggalkan nilai dan tak patah balik sini untuk repeat paper..


special thanks untuk semua yang terlibat dalam pembikinan menjadikan aku manusia.
untuk semua lecturer dan sahabat course foundation of economics and management sciences,
kelasmate arab level 2, english level 6, understanding islam, mathematics 1,
computer 1, basic theme of quran,
mathematics 2, statistic, accounting 1,
computer 2, economics, accounting 2
roomate D-1-08 hisbah ummu atiyyah, roomate A-1-12
tanzim, nuqaba dan semua ahli KARISMA Nilai
FRC dan semua staff LTD,
FSCC especially dicipline and welfare bureau dan semua staff STAD,

thanks and sorry for everything.
sorry being annoying segala =.=
maaf aku tak dapat menjadi kawan yang baik untuk menegur salah kawa-kawan sebab aku lemah dan loser.
kalau aku ada buat salah, sila la tegur supaya anda semua tak jadi loser macam aku ~_~
kalau ada hutang segala,inform la ye!
guys, gonna miss you all.
jumpa lagi after sebulan(shortsem) 7 bulan!

err, aku buat ucapan macam ada orang nak baca plak =.=
takpe, at least boleh jadi wasiat ~_~'

MSN Onion Icons
berkabung untuk beberapa hari ~_~



moga perpisahan ini dirahmatiNya ^_^

Related Post



6 comments:

  1. ukhuwah fillah abadan abada! ^_^

    ReplyDelete
  2. sobsssss~
    jumpa 7 bulan lg ye bdk econs ~_~

    ReplyDelete
  3. perghh,..sedih pulak bace entry ni,..waaaaaa~T_T,.walaupun x blah lg dari nilai,.rasa cm dah nk blah je,.sbb semua kenalan rapat dah pegi,,..waa~

    ReplyDelete
  4. @Soutul Azim

    walaupun tak blah lg?aik tak balik lagi kah anda? O.0'

    ReplyDelete
  5. ukhuwah fillah abadan abada~!!

    luahan hati yer..
    gdluck utk sem2 yg bakal dtg

    ReplyDelete

thanks =)