Wednesday, March 23, 2011

lepas masuk paper, masuk radio plak

bukan lah populariti yang
diinginkan,
(well sebab dah popular ) =.=
aku tak cerita lagi kes masuk paper haritu, nanti aku cecite ~_~
seriusly sekarang agak busy, nak update blog pun tak sempat o.0"


sekarang ni, pasal radio online  CTFM ^_^
walaupun radio online je, tapi nilai sebuah kehappyan tu yang penting ;)
dan walaupun aku tak dapat join sama sebab internet sangat slow, happy wehh..
connection asyik putus je, jadi tak ada masa untuk aku try tnggu buff tu.
memang terserlah kehappy an mereka disini juga di tempat lepak kami.
walaupun aku tak dapat join sama dengar apa berlaku, tapi happy sungguh nampak mereka happy.
seriusly happy sangat..! ^__________^"
aku sungguh sayangkan persabahatan ini..! <3

semua ini membuatkan aku teringat kenangan muda-muda bersama family 1991.
lepas spm dulu kami mula rapat sejak sama-sama berkenalan dengan radio online ni #kenanganSPM
tu la antara permulaan kami makin seperti sekarang =)
serius rindu sangat saat tersebut.
masa tu bersama fungkurFM.
sampai eddicted sangat dengar radio online main request segala, maka tertubuhlah 1991fm =)
kenangan tuuu jadi DJ NurAreefah ;Pp
i miss you all soo much~

Related Post



8 comments:

thanks =)