Thursday, March 17, 2011

tersentap weh!

kalau dah dalam situasi genting macam ni, sudah tentu
la macam-macam akan berlari-lari anak di kepala hotak aku yang suci murni ini >.<

memang tersentap habis!
semalam aku duk type entry pasal benda ni jugak.
menceritakan betapa tenang nya aku untuk berhadapan dengannya =.="
tapi seriusly kali ni aku lebih tenang berbanding sem-sem lepas,
sebab sem-sem lepas seminggu sebelum hari kejadian aku dah rasa dunia ni gelap gelita.
tapi hakikatnya sepatutnya kali ni la aku paling gemuruh sebab penentu masa depan negara :|
mungkin kerana aku betul-betul berserah juga pasrah , tawakal ;)


can your hear that?

tapi semalam memang spoil lah..
aku duk type entry pasal ni, ada yang PM aku,
dan bagitahu dia dah tahu result dia.
cehhhh!! ~!@#$%^&*()_+_)(*&^%$#@!~!@#
memang macam cacing kepanasan la aku wehhh ~)X ( sebab........)
memang tak cukup tilam nak bergolek sampai aku bergolek kat lantai @_@'
terus hati aku tersentap berdetik 200km/s
siapa yang duduk sebelah aku sekarang memang boleh dengar =.='
so aku terus tidur untuk mengelakkan kesesakkan lalu lintas.

aku tidur memang macam sleeping beauty ;Pp


haruslah, sepanjang aku tidur aku mimpi benda tuu..
paling tak boleh blah, segala scene baksis ada =.="
memang masih fresh segala mimpi aku yang semuanya berkisarkan result,
tapi tak perlu la ianya dicoretkan kat sini kott..?
and now im getting more tenang.alhamdulillah ;D

apa pun, all the best untuk semua mangsa result 2 2010/2011 cfs iium student ^_^'
la takhof wa la tahzan, innallaha maana..
harap segalanya yang terbaik untuk kita, tak kisah la bagaimana pun samada teruk atau elok,
tapi moga segalanya yang terbaik bagiNya. harap segalanya elok la ye ^_^
Allah knows the best.
jujurnya, aku agak 'kuat' ni pun atas sebab orang sekeliling aku yang sungguh supportive. love you all ^_^



Faiza ‘azamta fa tawakkal ‘ala ALLAH...” (3:159)
(And when you have decided, then rely upon Allah...)


La yukalli fulLah hu nafsan illa wus ‘aha…” (2:286)
(Allah burdens not any souls beyond its capability...)



Inna ma’al ‘usri yusra, Fainna ma’al ‘usri yusra” (94:5-6)
(For indeed, with hardship (will be) ease. Indeed, with hardship (will be) ease...)




btw, wish me all the best! ^_^
final sem wehhh, jadi tak nak berkenalan dengan Re-sit / Re-peat / Re-do dan sedara maranya.
chill yaa.. ^_^

sekarang aku kat nilai, 
sekejap lagi plan nak ke department HS nak jumpa HOD ;D

Related Post



12 comments:

thanks =)