Monday, March 14, 2011

mukadimah ceritera cinta baksis

setiap sesuatu pasti ada permulaan kecuali
Pencipta kita yang bersifat Qidam
begitu jugak dengan ceritera cinta kami ini yan ada permulaannya ^_^'

pic credit to amalina :)

walaupun pelbagai onak duri, akhirnya ianya berjaya dijalankan dengan jayanya.alhamdulillah ^^,
memang sebelum pergi, aku sangat kecewa sebab pihak tu nak salah kan pihak ni, dan sebaliknya.
aku pulak terasa jadi mangsa keadaan.
tapi aku dah tekad walau bagaimanapun, aku tetap nak join sebab kalau aku tak join,
bukan orang lain yang rugi, aku jugak yang rugi.
aku tahu, whatever happened, aku pasti akan menyesal kalau tak pergi.
dan tidak sedikit sesal pun aku join..
jodoh panjang, alhamdulillah ^_^'

first of all, aku nak memperkenalkan watak-watak dalam ceritera cinta baksis ini.
ianya terdiri daripada 78 insan yang cun macam aku ;D
watak utama yang aku nak cerita sekarang ni tentu-tentu lah Nur Areefah kann... ngee~
bersama ini aku sertakan link facebook masing-masing untuk jejak kasih xD

2. aiman
3. tasnim
4. shahirun
5. fatin akmal
6. lily
7. afiq fadhli
8. bulat
9. sukma
10. ashraf
11. afifah
12. wan aizat
13. kak wan
14. syahirah
15. mira
16. amirul faiz
17. nazirah
18. nafisah
19. azwan asyraf
20. elina
21. hidayah mami xD
22. nurul athirah
23. wan amir
24. luqman hafidz
25. nur athirah
26. haikal
27. kay
28. aisyatun
29. anis
30. ekin
31. zakiah
32. sazila
33. marzuqi
34. wani
35. siti
36. azlina
37. black
38. ezreen
39. wardah
40. shiela
41. hisyam
42. fatin rahimi
43. umar
44. aisyah
45. azhar
46. azim
47. malina
48. 'azizul
49. islah
50. firdaus
51. hannani
52. ieja
53. abg syazwan
54. aisyah alia
55. saiful
56. ikhsan
57. hajar
58. farhanah ehsan
59. syima
60. huzaifah
61. aizat
62. kucai
63. syabila jarum xD
64. mimi
65. fathin sakinah
66. hanum
67. shahfan
68. haziq
69. azmah
70. nadhar
71. hidayah
72. izzat amir
73. liyana
74. musfirah
75. khairudin
76. syahmi
77. azizah
78. diana





video atas ni mampu menerangkan serba sedikit mengenai baktisiswa 2011.
multimedia show masa malam penutupan tu.. 
ada certain gambar yang hilang, tak tahu sapa yang makan =.=
maaf jika ada adegan yang tidak manis seperti aku ~_~'



kerinduan terhadap kg kuala bagai tiang tidak mampu terungkap :|

Related Post



13 comments:

  1. assalamualaikum.. kak,, mira gne nme Ummu Abiha =)

    ReplyDelete
  2. wah sangatsangat rajen kak Areefah..! kudos to you~! ^^

    ReplyDelete
  3. @azwanasyraf

    well, demi baksis'11.. terharu tak? hehe..

    ReplyDelete
  4. seriuss yippah kau sgt rajin buat ke 78 semua tu hebat

    ReplyDelete
  5. eh, mmg kerja special task & promotion tak abis lagi ker? :-)

    ReplyDelete
  6. @Muhammad Marzuqi Bin Rameli

    ni la kerja seterusnya. aku kan STP yang tak dianggap ;P kerja PROMOSI nama2 korng plak.. ekeke

    ReplyDelete
  7. i wish my name listed on that family tree list :(

    - salsabilla

    ReplyDelete
  8. good job
    tag sorg2 nama tu dlm fb ;D

    ReplyDelete
  9. @Raji berkata

    buat apa nak tag sorang-sorang.. add pun tak semua lagi.huhu

    ReplyDelete

thanks =)