Saturday, March 3, 2012

less motivation

pejam celik pejam celik rupanya dah
bulan mac dan sekarang dah minggu ke-4 sem kedua.
dah nak masuk minggu ke-5 pun.
cepat je masa berlalu :)

*tulis entry ni sambil sedut semua jenis motivasi yang wujud didunia ini supaya lebih bermotivasi*

sekarang ni gejala #FA semakin merebak dalam diri ini.
sebab tu kot kurang motivasi XD
and like seriously asyik makan, asyik tidur.
how lame im.
perhaps, you gonna be insan ke sejuta if nak cakap im getting bulat'er :P

apa pun, iman kita memang sentiasa naik turun.
moga sentiasa naik turun dalam keadaan yang sentiasa menaik.inshaAllah..
semua benda yang berada disekelilingku adalah motivasi paling hebat untuk diriku.
Y U NO benefit that?

ahhaaa, and btw, aku dah boleh online tanpa perlu pergi computer lab :D
sebelum ni nak cari bahan kat sheikh google kena la pergi computer lab.
i have SKMM broadband.dah lama la jugak.
tapi before ni sangat slow sampai tak boleh guna.
rupanya salah setting di modem, hanya guna line GPRS, mana tak semput.
dan now dah ubah ke HSDPA dan boleh online heavenly :D



gambar hiasan.
source : lelong.my

dan lagi satu aku nak cerita,
hari khamis lepas, aku parking motor di area HS building,
dan bila nak balik tu, ada motor yang parking block laluan aku.
time tu memang sangat geram la dalam hati tapi try jugak selit2 untuk keluar.
setelah more than 10 kali rasanya aku try reverse and ke depan balik supaya boleh menyelit,
SUDDENLY,
ada sorang brother ni alihkan motor tu.
ingatkan dia pemilik motor tu tapi yang anehnya kenapa dia nak alihkan motor tu dengan mengangankat dari belakang dan alihkan jauh sikit daripada laluan aku.
then aku tak boleh jugak lalu, dia angkat depan motor plak.
mungkin handle motor tu di lock, tu takleh tolak motor tu.
bila aku dah boleh lalu, aku tengok dia dah hilang.
rupanya dia bukan lah pemilik motor tu tapi pergi ke arah motor dia.
u know what, seriusly aku rasa dia tu macam superman.
coz time dia tlg alihkan motor tu, dia pakai helmet yang tutup semua muka.
so i cant even recognize his face.
and after that dia terus memecut laju dengan motor dia.
dah la motor dia macam motor dalam cerita ghost rider tu..wohaa.
macam superman la, kan bertopeng, then lepas selamatkan insan teraniaya terus terbang.
anyway, thanks superman :)

ok, that's all.....

Related Post



1 comment:

  1. rasanya budi baik yang awak buat pada orang lain..Allah balas balik budi baik awak dengan hantar "superman"...sangka baik terhadap Allah

    ReplyDelete

thanks =)