Friday, January 1, 2016

2016


Eh rasa mcm smlm buat tajuk 2015. 
Harini dah 2016.
Klise sgt ayat. K

Dan,
Since apa yang dipohon pada setahun lepas tu tak dapat diterima, 
maka dapat mereput sepnjg 2015.

Terima kasih untuk pereputan itu.
Dan terima kasih untuk segalanya.

Tahun paling lucu.
Walaupun tak dapat nak maafkan diri sendiri, tapi Allah maha pengampun kan :)

InshaAllah, 
Aku dah kotakan janji untuk buat yang terbaik mana mampu.
Wallahi, itu shj yg aku termampu.
Seinfinity keampunan zahir batin.
Moga Allah tunjukkan apa lagi salah aku supaya takde la rasa sakit sangat dan dpt tunaikan azam 2016 aku dgn lebih tenang :)

Azam untuk 2016 ni,
Nak masuk syurga.
Heeeeh :)
Memang mustahil la kan. 
Sbb nk kena hisab apa semua dlu. 
Tp kengkawan doakan keyh :)
Berharap pada yang mustahil, tapi tak salah nak berdoa kan. 


Tazabbar.
Dulu selalu doa supaya panjang umur sebab acah-acah nak lebih beramal dan menyumbang. 
Rupanya terperasan. kahh.
Sebab makin menyusahkan sebenarnya.
Dan sekarang, semua pun musnah dek aku yang menyusahkan.
Jadi doakan azam aku ye :)
Dan dgn harapan dpt tunaikan azam tu dengan cara tak menyusahkan sangat.
dan mohon manusia tak cari aku,
supaya aku tak susahkan kalian lagi ;)

Untuk yang masih teguh,
moga terus paduu.
Moga jannah untuk kalian :)

Kita jumpa dalam doa-doa dan di syurga nanti ye. 
InshaAllah :)


---

Ehh #JanganKecamSaya dengan azam tu. #Saiatakuad 
Pergi la buat azam sendiri daripada membahan azam orang lain.
Ke nak share azam?

Dah2 pergi main jejauh :)

Related Post