Tuesday, February 14, 2017

In between


Aku sekarang sedang berada di tengah-tengah jambatan ni, literally.

Sangat susah nak buat decision ini.
Dan aku berani mati mengambil risiko untuk beberapa perkara.
aku tak harap orang lain faham kenapa decision ni yang aku pilih.

kalau ikutkan sangat taknak weh.
tapi kena sedar diri yang tak berkeupayaan.

how hard I try,
pi mai pi mai tang tu jugak.
atas apa yang manusia nampak,
I dont mind whatever people nak cakap.
yela, nampak aku lembek layan sangat kan.
koyak jugak la kalau orang duk kata macam-macam.
tapi I dont mind.sebab tahu, mereka tak tahu.

nak sangat-sangat yang sebelum ni.
kalau sit-in pun ok jugak.
tapi rasa macam menyusahkan dan menyemak pulak dekat sana kan.

dan antara sebab utama,
I am considering my previous supervisor.
aku rasa aku such a burden to her.
kesian dia asyik kena follow up aku je.
mungkin aku dah banyak menyusahkan dia.
tapi dia tetap berlapang dada dan bagi support dkt aku.
cuma yela, dengan kata nama lain,
malu dengan diri sendiri la kan.
heh.

aku dah lali kalau orang cakap macam-macam,
dah kering hati.
apa pun, syukur alhamdulillah.
my new HOD faham.
terharu bila ada orang boleh faham tau :D :D

Related Post



0 advice(s):

Post a Comment

thanks =)