Tuesday, February 1, 2011

cinta U masih tak terjamin

persoalan sebelum ini, terjaminkah cinta U tersebut?
dan apa kah yang dimaksudkan dengan
tajuk itu?

nak tahu lebih lanjut, aku akan huraikan kemudian =,='
nak update sekarang memang aku tak mampu.
sebab benda pasal ini, aku tak reti nak tulis entry pendek... kui4 xD
tapi seriusly sangat menarik.
takpun sekadar aku sahaja syok sendiri? -.-"
apa pun, alhamdulillah bersyukur sangat,
berakhirnya program ni, maka berkuranglah sikit tanggungjawab aku.
program last kami niiii~
seriusly sangat sedih and gonna missing them =)

I LOVE THEM VERY MUCH!



walaupun program ini berlangsung secara sederhana dan agak underground,
tapi bersyukur sangat sambutan agak menggalakkan.
seriusly sangat simple dan serba kekurangan tapi aku yakin input yang diperolehi sungguh bermakna! ^_^'
sampai aku terasa nak kawen sekarang jugak :P


sedikit gambaran mengenai program tersebut yang sangat sederhana.
tentu banyak respon dan persoalan yang terungkai antaranya
"wah ada xifu nasir, tentu forum tu penuh kontroversi!"
" ehhh ada student cfs dah kawen ke?bukan ke kat cfs tak dibenarkan kawen??"


mahu lagi? just wait dan see :P

Related Post



6 comments:

  1. update cepat cikit..
    mau tahu nie~~

    ReplyDelete
  2. erm..sy sendiri tak pernah bercinta di U..erm..tapi ramai je kawan sy yg bercinta di U yg sampai ke jinjang pelamin...

    ReplyDelete
  3. katanya kalau bercinta ni zina hati.tp kalau masa bercinta hati ni selalu berdoa dan berharap, lps solat pun berdoa kpd Allah supaya hubungan itu kekal macam mana pula? dalam hubungan cinta pula kalau jauh terfikir tentang zina, sebab diri sendiri terlalu sygkn sesorang sampai tak sanggup nak rosakkannya dan ingin membimbingnya macam mana pula?

    seharusnya perlu ada gerakan kesedaran supaya tidak menyusahkan perkahwinan juga, kerana perasaan bercinta itu fitrah manusia.ada yg bercinta yg mahu menghalalkan perhubungan tetapi terhalang.saya ada ustaz2 yg berkahwin ketika belajar, dan kata mereka amat tenteram hidup mereka.ini yg masyarakat tak sedar, katanya kahwin nanti kita susah padahal rezeki itu Allah yg beri sesudah kita berusaha.

    gerakan kesedaran ini yg tak ada.ibu bapa dan masyarakat yg perlu disedarkan supaya tidak membebankan anak2 yg ingin bercinta dgn hantaran serta pelamin ribuan ringgit.perihal calon menantu dibincang sebulan shj, persiapan kahwin pula yg dibincang berbulan2. :)

    ReplyDelete
  4. salam.

    pergh. pak cik tu pun pergi ke. semangat :)

    ReplyDelete

thanks =)